Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فولاد گفت: برنامه ما کاملا برای دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان تعیین شده بود و توانستیم طبق برنامه بازی کنیم و به گل برسیم.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: در ابتدا ولادت امام رضا (ع) را به همه مردم تبریک می‌گویم. در مورد بازی نیز باید بگویم که خیلی خوب بازی را شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به گرمای هوا می‌دانستیم نباید انرژی زیادی مصرف کنیم تا بتوانیم بازی را خوب کنترل کنیم تا در ضدحملات خطرناک باشیم و ضربه بزنیم.

او ادامه داد: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بازی‌های اخیر گل نخورده بود و برنامه ما کاملا برای این دیدار تعیین شده بود که توانستیم طبق برنامه بازی کنیم و به گل برسیم. اگر در نیمه اول دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم دو بر صفر با سه بر صفر به رختکن برویم و اینگونه نشد و باید باهوش‌تر عمل کنیم.

نکونام افزود: برنامه این بود که به دلیل گرما و رطوبت هوا بعد از گل استراحت کنیم؛ گرمایی که برای ما و تیم نفت مشکل ایجاد کرده بود اما به هرحال با یک گل نیمه اول را پیروز شدیم و در بین دو نیمه با بچه‌ها صحبت کردیم و توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم. در نیمه دوم تیم نفت بازی مستقیم انجام داد و می‌دانستیم که به جز این راه، روش دیگری برای گلزنی ندارند و بازی مستقیم انجام می‌دهند. اما خدارا شکر روی ضربه ایستگاهی گل دوم را زدیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم به ثمر برسانیم.

او ادامه داد: می‌دانستیم در آخر بازی نیز بازی مستقیم انجام می‌دهند که این را هم کاملا کنترل کردیم. روی یک اشتباه کوچک مرتکب پنالتی شدیم که خدارا شکر محسن فروزان توپ را گرفت تا بازی دو بر صفر ادامه یابد. پس از آن هم یک موقعیت به تیم حریف دادیم که با توجه به گرمای هوا، فکر می‌کنم طبیعی است و به بچه‌هایم که سخت تلاش کردند و با از خود گذشتگی توانستند باعث این برد شوند تبریک می‌گویم.

سرمربی فولاد اضافه کرد: من برای این بازی ۱۷ نفر بیشتر نداشتم، دفاع وسط امروز تیم ما را خودم از لیگ دو آوردیم که قطعا از سینا شاه‌عباسی بیشتر خواهید شنید. تمام مدافعان وسط تیم ما را برای این بازی از دست داده بودیم. ایوب والی متاسفانه دوباره مصدوم شد، احمدرضا جلالی در دقیقه ۳ دیدار دوستانه مصدوم شد و حسین ابراهیمی و محمدرضا عباسی را از مصدومیت به روی نیمکت امروز آورده بودم. مهران درخشان مهر و موسی کولی‌بالی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم.

او با بیان این‌که شیمبا را در میانه بازی امروز از دست دادیم، عنوان کرد: علاوه بر این همه مصدوم، یک کرونایی هم داشتیم. به هرحال با این محروم و مصدوم توانستیم برابر نفت مسجدسلیمان که پس از تغییرات گل هم نخورده بودند و در اصفهان مقابل سپاهان مساوی کرده بودند، با دو گل پیروز شویم. می‌دانستیم بازی سختی برابر تیمی که خوب دفاع می‌کند داریم که از همه بچه‌ها و اعضای تیم ممنون هستم.

او همچنین گفت: عارف آقاسی از فردا با ما تمرین می‌کند، میلاد بدرقه را متاسفانه به دلیل کرونا نداریم اما وحید نامداری تستش منفی شد و به تیم باز خواهد گشت. زبیر نیک‌نفس را هم به دلیل محرومیت نداشتیم و البته بازیکنان دیگری که در این مدت نداشتیم. اردوی خوبی در تهران داشتیم که به ما خیلی کمک کرد، دو بازی دوستانه خوب برگزار کردیم که امروز اثرش را دیدیم و توانستیم به برتری برسیم.

سرمربی فولاد در پاسخ به سوالی در خصوص صحبت های مربی نفت در خصوص وقت تلفی تیم فولاد در این دیدار نیز گفت: همیشه برای باخت بهانه وجود دارد.

او در پایان در خصوص داوری مسابقه گفت:  آقای عادل ‌و کمک‌هایش، قضاوت خوبی را به نمایش گذاشتند که باید به آن‌ها نیز خسته نباشید گفت که در این گرمای هوا توانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جواد نكونام تيم فوتبال فولاد خوزستان استانی ورزشی نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت تلخ تاتنهام تلخ‌تر شد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، پدرو پورو در جریان شکست 4-0 تاتنهام ‏مقابل نیوکسل در سنت جیمزز پارک درحالیکه می‌لنگید زمین را ترک ‏کرد. مصدومیت او بدترین خبر ممکن برای تاتنهام در حالی است که ‏آنها در هفته‌های بعد بازی‌های بسیار دشواری در پیش دارند. ‏

درحالیکه تاتنهام 6 بازی دیگر در پیش دارد با این شکست با رقیب ‏اصلی‌اش استون‌ویلا امتیازی یکسان دارد ولی با توجه به باخت ‏سنگین امروز آنها حالا به دلیل تفاضل گل کمتر به رتبه پنجم سقوط ‏کردند. ‏

پدرو پورو که روی گل دوم نیوکسل مقصر بود در اوایل نیمه دوم قادر ‏به ادامه بازی نبود و زمین را ترک کرد. نگرانی پوستکوگلو بابت از ‏دست دادن پورو به دلیل بازی‌های بزرگ پیش رو است.‏

تاتنهام به خصوص سه بازی بسیار سخت در پیش دارد. آنها 28 ‏آوریل در دربی شمال لندن به مصاف آرسنال می‌روند و سپس دو ‏دیدار با چلسی و لیورپول خواهند داشت. ‏

پدرو پورو در حال ترک زمین همسترینگ خود را گرفته بود و ‏پوستکوگلو بعد از بازی به خبرنگاران گفت نمی‌تواند اطلاعات بیشتری ‏درباره میزان مصدومیت او بدهد و باید منتظر نظر تیم پزشکی بماند. ‏

دیگر خبرها

  • باخت باورنکردنی پویا دادمرز در فینال مقابل حریف کره‌ای با شکست ۹ بر صفر
  • مهره موردعلاقه نکونام بلای جان تراکتور (عکس)
  • بعد از ۳ باخت کشتی‌گیران ایرانی مقابل تاج‌الدینوف؛ غولی که ششدانگ نیست!
  • تیم نکونام علیه گلزنی‌های متوالی آلومینیوم
  • کلوپ: با این شکل بازی اصلا چرا باید قهرمان بشویم!‏
  • با ملوان سهمیه می‌خواهیم
  • باخت لیموندیس شیراز مقابل شهرداری گرگان
  • ترکیب احتمالی اینتر برای بازی با کالیاری؛ نراتزوری بدون دو بازیکن کلیدی
  • باخت تلخ تاتنهام تلخ‌تر شد! (عکس)‏
  • سروش رفیعی: به دور از حواشی و بهانه‌جویی برای موفقیت تلاش می‌کنیم + عکس