Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، احد آزادی‌خواه در مورد جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون، کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه گفت: در این جلسه وضعیت بازار مرغ، تخم مرغ و محصولات پروتئینی بررسی شد. همچنین بحث‌هایی در مورد تعیین تکلیف شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون به وزیر صمت پیشنهاد داد که هرچه سریع‌تر در زمینه تعیین تکلیف شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی اقدام کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس از اعلام آمادگی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد برگرداندن اختیارات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و تأکید کرد: وزیر صمت اظهار داشت تا در صورت ارسال نامه از سوی وزیر جهاد کشاورزی شرکت بازرگانی دولتی را با تمامی ساختمان‌ها و نیروهای فعال در آن را در اختیار این وزارتخانه قرار دهد. وزیر صمت اعتقاد دارد که در توزیع ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی فساد، عدم مدیریت، گرانی و آسیب به تولید وجود دارد. وزیر صمت قول داد هر زمانی که بتوانیم از تخصیص این ارز جلوگیری می‌کنیم.

آزادی‌خواه همچنین از نظر منفی این کمیسیون در مورد ادغام پژوهشکده خاک و آبخیزداری با سایر پژوهشکده‌های حوزه کشاورزی خبر داد و گفت: در طرحی مقرر شده است که پژوهشکده خاک و آبخیزداری  با مراکز تحقیقاتی مانند چایی، چغندر و سایر مراکز ادغام شوند. سیاست ما این است که با توجه به اهمیت خاک و آبخیزداری، این پژوهشکده فعلا از ادغام معاف شود. قرار بر این شد که رییس کمیته تحقیقات و فناوری کمیسیون نشستی با رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار کند و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در مدت زمانی مقرر چارت سازمانی خود را به سازمان اداری و استخدامی ارائه کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقرر شد نشستی در کمیسیون کشاورزی مجلس با مسئولان بانک مرکزی در زمینه تخصیص ارز مورد نیاز واردات گندم و نهاده‌های دامی برگزار شود، ادامه داد: معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که بر اساس جوجه‌ریزی صورت گرفته تا پایان شهریورماه مشکلی در زمینه تامین مرغ و تخم مرغ وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: در جلسه روز سه شنبه رییس سازمان دامپزشکی ضمن نیز با تاکید بر ثبت وزن و تعداد مرغ ورودی به ۲۲۲ کشتارگاه فعال در کشور قول داد تا میزان ماندگاری تخم مرغ را به ۹۰ روز افزایش دهد. در جلسه روز سه شنبه مقرر شد سامانه‌های بازارگاه، گمرک، تجارت، کشتارگاه‌ها و سامانه مدیریت اطلاعات صنعت طیور با یکدیگر متصل شوند.

پربیننده ترین تصویب یک ماده از لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش رتبه بندی فرهنگیان شامل نیروهای اداری خواهد شد؟ جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی شد دستور قالیباف برای رسیدگی به پرونده اخلال در انتخابات رفع موانع تولید یا مانع تراشی؟ / ایرادات طرح رفع موانع تولید کشاورزی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جهاد کشاورزی جهاد کشاورزی وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است

به گزارش جماران؛ موسی غضنفر آبادی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره پاسخ ایران به اقدامات اخیر  رژیم صهیونیستی گفت: حمله دلاور مردان بسیار ظریف و دقیق بود.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آن‌ها خودشان می‌دانند ایران چه عملیات پیچیده و دقیقی را انجام داده است.

وی درباره واکنش احتمالی اسرائیل، بیان کرد: بعید می‌دانم بخواهند اقدامی انجام دهند، اگر بخواهند اقدامی انجام دهند حتما عملیات و اقدام شدید‌تر خواهد بود.

غضنفرآبادی تاکید کرد: همانطور که ما یک عملیات متقابلی داشتیم، بازهم مجددا بخواهند با عملیاتی خاک ما را مورد هدف قرار دهند بازهم عملیات متقابلانه خواهیم داشت.

غضنفرآبادی درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: ایرادات لایحه عفاف و حجاب را برطرف کردیم ان‌شاءالله ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌خواهد کند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی در پاسخ به این‌که آیا طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است، بیان کرد: بله، جدا است.

دیگر خبرها

  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه بهادری‌جهرمی از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!