Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@05:31:06 GMT

آخرین خبرها از سریال شهید صیاد شیرازی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۶۶۵۴

آخرین خبرها از سریال شهید صیاد شیرازی

مدیر گروه فیلم و سریال سیمافیلم درباره سرانجام تولید سریال شهید صیاد شیرازی گفت: گروه جدید مشغولند تا پایان تابستان به طرح اولیه برسند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بسیاری منتظرند تا بعد از یک دهه انتظار، سریال شهید صیاد شیرازی به سرانجام برسد، زیرا چندی پیش همزمان با سالروز شهادت این فرمانده دلاور ارتش، حبیب والی‌نژاد به‌عنوان تهیه‌کننده این سریال مشخص شد، سریالی که به‌تعبیر مجید اکبرشاهی، کاری گسترده و مهم است؛ چرا که این شهید بزرگوار از بزرگان ارتش و جبهه‌های نبرد بوده‌اند، ایشان هم در انقلاب اسلامی و هم در دوران دفاع مقدس نقش عمده و بسزایی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تولید اثری درباره این شهید بزرگوار باید همه جوانب کار در نظر گرفته شود؛ از این رو با دعوت از آقای حبیب والی‌نژاد به‌عنوان تهیه‌کننده سریال امیدواریم کار خوب و مؤثری درباره این شهید ساخته شود.

 قرار است بخش‌هایی از زندگی شهید صیاد شیرازی که در دوران دفاع مقدس سپری شده، مورد توجه قرار گیرد؛ همچنین نحوه ترور آن شهید بزرگوار از بخش‌های مهم سریال به‌شمار می‌آید. حبیب والی‌نژاد به‌عنوان تهیه‌کننده به‌همراه آقای حسین حسنی ـ سرپرست نویسندگان ـ جلسات خود را با ستادکل نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران و بقیه تحقیق و پژوهش‌ها را پیش می‌برند.

شهید سپهبد علی صیاد شیرازی یکی از فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در عملیات‌های مختلفی در هشت سال دفاع مقدس حضور داشت. آن شهید که در زمان جنگ تحمیلی فرماندهی نیروی زمینی ارتش را به‌عهده داشت، در سال‌های پس از جنگ به جانشینی ستادکل نیروهای مسلح رسید و در نهایت در 21 فروردین سال 1378 به‌دلیل ضربات متعددی که در زمان جنگ تحمیلی و در جریان عملیات مرصاد بر پیکره منافقین وارد کرده بود، توسط گروهک منافقین مقابل درب منزلش ترور شد و به شهادت رسید.

حبیب والی‌نژاد از تهیه‌کنندگان به نام سینمای ایران است که در کارنامه کاری خود تهیه فیلم‌های سینمایی «ایستاده در غبار» (محمدحسین مهدویان)، «خروج» (ابراهیم حاتمی‌کیا) و «لباس شخصی» (امیرعباس ربیعی) را به ثبت رسانده است.

اکبرشاهی مدیر گروه فیلم و سریال سیمافیلم همچنین درباره این سریال، تأکید کرد: کارهای تحقیق و نگارش توسط آقای والی‌نژاد، تهیه‌کننده و تیم نویسندگان پیش می‌رود تا پایان تابستان و حتی احتمالاً زودتر به طرح اولیه برسیم. چند طرح آمده و رفته و هر دفعه مسائلی داشته است، البته مجموعه مفصلی از تحقیقات هم که در گذشته اتفاق افتاده در اختیار این مجموعه قرار گرفته است.

وی افزود: امیدواریم هرچه زودتر قبل از پایان تابستان بتوانیم به یک طرح اولیه برسیم؛ البته هنوز کارگردان مشخص نشده است و با رسیدن به طرح و فیلمنامه مشخص حتماً بقیه مراحل هم پیش می‌روند تا این سریال هرچه زودتر به سرانجامِ تولید برسد.

ابوالفضل پورعرب: قرار بود در "روز واقعه" بازی کنم/ سریال "تنهاترین سردار" نذری بود که ادا شدفیلم‌نت به‌خاطر سریال "آنها" تذکر کتبی گرفتپخش برنامه جدید شبکه چهار همراه با چراغِ شبکه پنج/ فوتبال، سریال "کلبه‌ای در مه" را به تأخیر می‌اندازد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیمافیلم رسانه ملی تلویزیون سریال ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد سیمافیلم رسانه ملی تلویزیون سریال شهید صیاد شیرازی حبیب والی نژاد تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تشکیل کمیته معاونین اقتصادی استانداران هرات و خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی با «نور احمد اسلام جار»، والی هرات افغانستان در محل دفتر استاندار به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

استاندار خراسان رضوی در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن اعلام آمادگی برای سفر والی هرات در آینده نزدیک به استان، اظهار کرد: موافق هستیم تا یک کمیته مشترک به ریاست معاونین اقتصادی استانداری خراسان رضوی و هرات تشکیل و حتی در صورت لزوم جلسات آنها در مرز دو کشور برگزار شود.

والی هرات در این گفت‌وگوی تلفنی همچنین گفت: ضرورت دارد برای هر دو استان در جهت فراهم کردن تسهیلات هرچه بهتر، کوشش و تلاش بیشتری انجام شود.

کد خبر 6064341

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد بازسازی فرودگاه ننگرهار با ایران
  • گفت‌وگوی تلفنی استاندار خراسان رضوی با والی هرات
  • پیگیری تشکیل کمیته معاونین اقتصادی استانداران هرات و خراسان رضوی
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • رفت و آمد کامیون‌های ایرانی از هرات تسهیل می‌شود
  • گفت‌وگوی تلفنی استاندار خراسان رضوی با والی هرات برای تسهیل رفت و آمد کامیون‌های ایرانی
  • ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی استان خراسان رضوی توزیع شد
  • هزار بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی استان خراسان رضوی توزیع شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی مشهد
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد