Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@13:47:03 GMT

مهاجم اورتون در لیست خرید آرسنال

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۶۶۹۱

ستاره خط حمله آبی‌پوشان مرسی‌ساید مورد توجه توپچی‌های لندن قرار دارد.

خبرگزاری میزان - نشریه «تلگراف» انگلیس با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه آرسنال در نظر دارد در این تابستان شانس خود را برای به خدمت گرفتن دومینیک کالورت لوین از اورتون بیازماید. آرسنالی‌ها به فکر تقویت خط حمله خود برای فصل آینده هستند، این در حالی است که آینده حرفه‌ای الکساندر لاکازت فرانسوی در این تیم در هاله‌ای از ابهام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نشریه انگلیسی «سان» گزارش داده بود؛ کارلو آنچلوتی هم از مدیران باشگاه رئال مادرید خواسته کالورت لوین را از اورتون را به خدمت بگیرند، بازیکنی که انتظار می‌رود جذبش برای باشگاه‌های دیگر ۵۰ میلیون پوند هزینه در پی داشته باشد.

این مهاجم انگلیسی که تا سال ۲۰۲۵ با اورتون قرارداد دارد، زمانی که آنچلوتی هدایت این تیم را برعهده داشت، یکی از مهره‌های اصلی این مربی ایتالیایی به شمار می‌رفت.

او فصل اخیر در ۳۹ مسابقه‌ای که برای اورتون به میدان رفت، آمار ۲۱ گل‌زده و چهار پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: رم قید خرید ژاکا را زد

انتهای پیام/

برچسب ها: آرسنال اورتون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آرسنال آرسنال اورتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک آردا یکی از خریدهای جنجالی رئال مادرید در سال های اخیر است. ابتدا کسی این پدیده را چندان نمی شناخت ولی وقتی پای رئال و بارسا برای خرید او باز شد، اروپا شناخت بیشتری روی آردا پیدا کرد.

رئال در نهایت به واسطه قدرت مالی بهتر توانست آردا را با 30 میلیون یورو از فنرباغچه بخرد اما او عملا تا ماه ژانویه به دلیل مصدومیت های متوالی نتوانست به میدان برود.

در بازی یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری بالاخره آردا اولین بازی خود برای رئال انجام داد و خوب هم کار کرد تا به نظر برسد از او حرف های بیشتری خواهیم شنید اما 40 روز تا پایان فصل، آردا فقط در 5 بازی 98 دقیقه در زمین بوده و تنها ادر میلیتائو که صلیبی داده بود با 50 دقیقه بازی، پایین‌تر از او قرار دارد. احتمالا آردا به زودی از این حیث آخرین بازیکن رئال در فهرست دقایق خواهد شد.

او برابر سلتا و اوساسونا درخشان کار کرد و با یک گل و پاس گل، نوید روزهای بهتری را داد ولی واقعیت این است که کارلتو به ستاره ترکیه ای اعتماد ندارد.

دو روز پیش خبر رسید که آردا از رئال درخواست جدایی قرضی در پایان فصل کرده اما این خبر توسط ایجنت او تکذیب شد. 

امروز آاس نوشت که هرچند این خبر تکذیب شده ولی آردا شدیدا به جدایی و آزمودن شانسش در یک باشگاه دیگر فکر می کند. براهیم بهترین الگو برای او خواهد بود که دو فصل به میلان رفت و با تجربه بیشتر برگشت. آردا به توانایی هایش ایمان دارد ولی معتقد است فصل بعد نیز در رئال با حضور کارلتو شانس زیادی نصیبش نخواهد شد. آینده او حداقل در کوتاه مدت، خارج از رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • شهاب زاهدی از لیست آویسپا برای جدال با ماتسوموتو یاماگا خط خورد
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات
  • آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال
  • پیرس مورگان: کریستیانو رونالدو می‌توانست برای آرسنال در هر فصل بالای 25 گل بزند!