Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@06:35:23 GMT

رییسی مشهد را ترک کرد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۶۷۱۴

رییسی مشهد را ترک کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رییس جمهوری منتخب جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در سفری هشت ساعته به مشهد ضمن حضور در جشن میلاد حضرت رضا (ع) در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی برای زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) سخنرانی کرد.

رییسی منتخب مردم ایران که در سالهای ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ تولیت آستان قدس رضوی را برعهده داشت، به دعوت تولیت کنونی آستان قدس رضوی در جشن میلاد امام هشتم شیعیان حضور یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری که روز جمعه، ۲۸ خردادماه  برگزار شد با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای از مجموع ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و چهار رای ماخوذه به عنوان سیزدهمین رییس جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

پربیننده ترین صلوات خاصه امام رضا (ع) با صوت زنده‌ یاد انصاریان پرداخت فوق العاده ویژه فرهنگیان به کجا رسید؟ دانشگاه صنعتی شریف تعطیل می شود! قیمت واکسن ایرانی کووبرکت چند؟ آموزش و پرورش مصمم به بازگشایی مدارس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رییس جمهور ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رواق خدمت» با هدف ارائه گزارش آستان قدس رضوی منتشرشد

با هدف ارائه گزارش شفاف و عمومی اقدامات و خدمات آستان قدس رضوی در سال ۱۴۰۲ به مردم، کتاب/مجله «رواق خدمت» از سوی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منتشر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد به نقل از آستان‌نیوز، در قالب این سالنامه 140 صفحه‌ای، حوزه‌های مختلف میزبانی از زائران، مجاوران و عموم مخاطبان خدمات آستان قدس رضوی در داخل کشور و همچنین عرصه بین‌المللی در عرصه‌های متنوع علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتضادی مورد بررسی قرار گرفته و به تشریح خدمات در هر عرصه پرداخته شده است.

«خاک پای زائران»، «سازوبرگ میزبانی با شکوه»، «پرچمدار خدمت به قرآن»، «میزبان جهان»، «در مسیر مرجعیت علمی»، «کرامت بی‌حد و مرز»، «خانواده امام رضایی»، «بر قله‌های سلامت»، «تلاش بی‌وقفه برای رشد تولید» و «روی موج خدمت»، عناوین 10 فصل محتوایی این کتاب سال هستند که در آنها، شاخص‌ترین عناوین فعالیت‌ها و دستاوردهای مجموعه‌های مختلف ستادی و عملیاتی آستان قدس رضوی در سال 1402 تبیین شده است.

شایان ذکر است نسخه الکترونیکی کتاب/مجله «رواق خدمت» نیز که به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تهیه و منتشر شده، در تارنمای اینترنتی «مجله رضوی» به نشانی  mag.razavi.ir  در دسترس عموم مخاطبان و علاقمندان قرار دارد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • بحریار مدیر خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی شد
  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • تحقق یک آرزوی دیرینه؛ مترو به حرم رضوی متصل می‌شود
  • حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها 
  • رییسی: رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است/به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • جشن تکریم ۴۰۰ روزه اولی‌ در باغ خاتون مشهد + فیلم
  • پهن شدن سفره افطاری ۶ کیلومتری در مشهد
  • ویدیو/ ضیافت افطار در حرم مطهر رضوی در مشهد
  • «رواق خدمت» با هدف ارائه گزارش آستان قدس رضوی منتشرشد
  • اقدامات و خدمات آستان قدس رضوی در «رواق خدمت»