Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو در نشست با نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، جمعی از نمایندگان استان و مدیران اقتصادی و دستگاه‌های مرتبط با فرودگاه‌های کشور اظهار کرد: با راه اندازی باند دوم فرودگاه اردبیل تعداد پروازها در زمان مشخص افزایش می‌یابد تا سرمایه گذاران و مسافران بتوانند در اسرع وقت به کارهای اداری و اقتصادی خود برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایجاد آشیانه در فرودگاه اردبیل جزو اولویت‌ها است افزود: از دیگر برنامه‌ها و اهداف این جلسات ایجاد ایستگاه سوخت ثابت در فرودگاه پارس آباد مغان و افزایش تعداد پرواز به این فرودگاه است.

استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به برخی مشکلات واحدهای تولیدی تصریح کرد: بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات لازم به واحدهای تولیدی عامل بروکراسی را کاهش دهند تا سرمایه‌گذاران بتوانند در اسرع وقت کار تولید را در سال تولید و پشتیبانی ها و موانع زدایی‌ها آغاز کنند.

بهنام جو اضافه کرد: به منظور ایجاد اشتغال پایدار در کارخانه سبلان پارچه، بانک‌های عامل در رابطه با اقساط این مجموعه تصمیم گیری کنند و با حمایت و قول مساعد این واحد با ظرفیت بیشتر به چرخه تولید باز گردد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل فرودگاه پروازها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین براساس این برنامه انجام می شود.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید