Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت خرید اتوبوس‌های جدید در پایتخت اظهار کرد: ما برای خرید اتوبوس‌های جدید ۲ مرحله مناقصه برگزار کردیم که در چند روز گذشته ۲ پاکت باز کردیم و یک شرکت کننده داشتیم که خوشبختانه امتیاز‌های لازم را دریافت کرده بود، روز یکشنبه پاکت قیمت را باز کردند که برای خرید اتوبوس برنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای خرید ون هم، ۴ الی ۵ مرحله مناقصه برگزار کردیم و برنده‌ای نداشت، از چند کارخانه استعلام گرفتیم متاسفانه شرایط ما را تمام کارخانه‌ها ندارند و نتوانستیم هنور خریداری کنیم که امیدواریم به زودی چندین ون هم برای جانبازان و معلولان خریداری شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی درباره واکسیناسیون رانندگان اتوبوس، گفت: در آخرین افتتاحی که پنجشنبه گذشته با حضور رئیس جمهور داشتیم، در آنجا آقای هاشمی رییس شورای شهر تهران درخواست واکسیناسیون رانندگان را داشت که آقای روحانی گفت به آقای واعظی اطلاع می‌دهد که پیگیری کند.

ترفع بیان کرد: یکی دیگر از خواسته‌ها کمک دولت به خرید ناوگان حمل و نقل عمومی بود که رییس جمهور اعلام کرد آن را شخصا پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید

تازه‌ترین جزئیات از استخدام در شرکت واحد اتوبوسرانی/ سرانجام انتظار ۱۰ ساله برای جذب راننده

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتوبوس های شهری حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش 14 درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مهدی فعالی در خصوص افزایش نرخ کرایه ناوگان اتوبوس درون‌شهری در یزد، اظهار داشت: نرخ اتوبوس شهری در یزد با کارت شهروندی که پیش از این یک هزار و 750 تومان بود با افزایش 14 درصدی به 2 هزار تومان افزایش یافته و این نرخ بدون کارت از 3 هزار و 500 تومان به 4 هزار تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: افزایش نرخ کرایه مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌های درون‌شهری یزد نیز در حال بررسی در کمیسیون‌های شورای شهر یزد است و تا نیمه اردیبهشت‌ماه میزان افزایش نرخ مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌های یزد مشخص خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اضافه کرد: نرخ حمل و نقل اتوبوس درون‌شهری یزد در تمام مسیرها 2 هزار تومان است و نرخ حمل و نقل در مسیرهایی چون محمدآباد، فهرج، روستاهای اطراف شهر یزد و مسیرهای طولانی‌تر، نرخ بالاتری دارند.

وی با اشاره به تعداد اتوبوس‌های درون‌شهری فعال در یزد، گفت: هم اکنون 103 اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد فعال است در حالی که نیاز شهری یزد 150 اتوبوس است و این کمبود اتوبوس موجب شده زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد سطح شهر زیاد شود و زمان انتظار که باید بین 12 تا 15 دقیقه باشد اکنون به طور متوسط 30 دقیقه است.

فعالی با اشاره به فعالیت مینی‌بوس‌ها در یزد افزود: عموماً مینی‌بوس‌ها در بخش خصوصی و به عنوان سرویس کارخانجات، مدارس و شرکت‌ها فعالیت دارند که در این زمینه 800 مینی‌بوس در بخش خصوصی فعالیت دارند و 100 اتوبوس نیز در بخش دولتی فعال هستند و از 26 ونی که برای حمل و نقل درون‌شهری واگذار شده است، 10 ون در مسیرهای مختلف سطح شهر یزد فعالیت دارند و برنامه‌ریزی برای ورود بقیه آن‌ها در مسیرهای مختلف در حال انجام است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: امسال 33 اتوبوس و مینی‌بوس شامل 14 اتوبوس، 14 مینی‌بوس و پنج اتوبوس پیشرو که عمدتاً نو هستند به مجموعه ناوگان حمل و نقل درون‌شهری یزد اضافه می‌شود که میانگین عمر ناوگان را کاهش می‌دهد، ضمن اینکه از مینی‌بوس‌ها در مسیرهایی با مسافر کمتر استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: میانگین عمر تاکسی‌های شهر یزد 9 سال است که با  توجه به ابلاغ وزارت کشور، عمر فرسوده تاکسی‌ها 12 سال است و عمر اتوبوس‌ها در ناوگان حمل و نقل شهری یزد با توجه به اینکه هنوز به اتوبوسی به این ناوگان اضافه نشده نزدیک به 12 سال است که با اضافه‌شدن ناوگان نو، میانگین عمر آن کاهش می‌یابد.

 

دیگر خبرها

  • افزایش 14 درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • تصویب نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس
  • شورای شیراز نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس را مصوب کرد
  • شورای شهر شیراز نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس را مصوب کرد
  • شهرداری تهران چطور می خواهد مشکل کمبود اتوبوس را حل کند؟
  • ورود ناوگان مینی بوس دارای استاندارد یورو ۳ به مشهد از اردیبهشت
  • بازسازی ۴۰ دستگاه اتوبوس در تبریز