Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس در نشست خبری دیدار برابر چک که با پیروزی یک بر صفر در ورزشگاه ومبلی همراه بود، اظهار داشت: "ما خیلی خوب شروع کردیم. ما چه در دقایقی که توپ را در اختیاز داشتیم و چه در دقایقی که نداشتیم، بازی باثباتی را به نمایش گذاشتیم. البته، امشب تحت تاثیر عملکرد بوکایو بودیم که فوق العاده ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

وی ادامه داد: "چک رقیب واقعا هوبی بود. آنها را توپ را به خوبی در اختیار داشتند و به سختی توانستیم شکستشان دهیم. البته مشب نکات مثبت بسیار خوبی داشتم.

سرمربی تیم ملی انگلیس گفت: "ما می خواستیم به عنوان صدرنشینی برسیم و می خواستیم دوباره در ومبلی بازی کنیم."

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عملکرد چک نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید به میدان رفت و در یک بازی حساس و جنجالی و پر گل با نتیجه 3-2 برابر این حریف قدیمی شکست خورد. 

بازیکنان این تیم و همچنین ژاوی به شدت به تصمیمات داوری در این بازی اعتراض داشتند و اوج اعتراض آنها روی توپ یامال بود که باور داشتند از خط دروازه عبور کرده و آندری لونین از درون دروازه آن را دفع کرده اما نظر داور وسط و کمک داور ویدیویی چیز دیگری بود. 

این اتفاق باعث شد که اعتراض بسیاری از سوی بازیکنان و همچنین کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع صورت بگیرد که لالیگا هنوز از تکنولوژی خط دروازه یا گل که باعث می‌شود در صورت عبور کامل توپ از خط دروازه، داور با دریافت سیگنالی متوجه این اتفاق شود استفاده نمی‌کند. 

تباس که ساعاتی بعد از بازی از اقدام خود برای عدم خرید فناوری گل دفاع کرده بود، بار دیگر گفت که نبود این فناوری مشکلی برای لالیگا ایجاد نمی کند: «این یک فناوری کامل نیست و این اولین دلیل است. اما فقط این نیست. در طول یک فصل، چنین مواردی سه یا چهار بار بیشتر اتفاق نمی افتد و با VAR تا 99 درصد موارد می توان تشخیص درست داد. ضمنا قیمت آن بسیار بالاست، یعنی بین پنج تا شش میلیون سرمایه گذاری می کنید تا فقط برای سه یا چهار بار کاربرد داشته باشد. چیزی که من از آن دفاع می‌کنم، نصب دوربین‌های بیشتر است که به داوران کمک می‌کند.»

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی دقایقی قبل به تهران بازگشت
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • جمعی از کارگران تا دقایقی دیگر با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است