Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@06:00:09 GMT

ونزوئلا: روابط برادرانه‌ای با روسیه داریم

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۶۸۰۶

ونزوئلا: روابط برادرانه‌ای با روسیه داریم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «خورخه آرزا» وزیر خارجه ونزوئلا سه‌شنبه گفت که کاراکاس روابط برادرانه‌ای با مسکو داشته و تمایل به ادامه این روابط راهبردی دارد.

وی که این سخنان را در جریان دیدار با «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در مسکو مطرح می‌کرد، افزود: «روابط راهبردی ما برادرانه است و این موضوع در زمان‌های سخت تایید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بیش از 260 توافقنامه امضا شده داشته و 50 توافقنامه نیز در دست بررسی است».

وزیر خارجه ونزوئلا از روسیه به دلیل حمایت بدون شرط طی سال‌های اخیر قدردانی کرد. وی افزود که ونزوئلا در سال‌های اخیر قربانی خصومت و حملات قوانین بین‌المللی بوده است.

آرزا گفت که وی اطمینان دارد گفت‌وگوها به دو کشور کمک خواهد کرد تا روابط در تمامی زمینه‌ها را تقویت ببخشند.

لاوروف نیز در این دیدار گفت که روسیه از ونزوئلا در برابر سختی‌هایی که در آن قرار دارد به خصوص تلاش‌های مداخله گرانه در امور داخلی این کشور حمایت کرده است.

وی ادامه داد: «البته موضوع اصلی امروز در عرصه بین‌المللی این است که هیچ کسی حق کشورها و ملت‌ها برای انتخاب مستقل مسیر توسعه را زیر سوال نبرد».

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه وزیر خارجه مسکو وزیر خارجه ونزوئلا سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 تصاویری از موشک کروز ضد کشتی ایرانی نصیر با نام تجاری CM 90 که با برد 90 کیلومتر و هدایت راداری فعال توسط قایق‌های تندروی کلاس ذوالفقار در اختیار ونزوئلا استفاده می‌شود، منتشر شده است. تصاویر مربوط به افتتاح و بازدید وزیر دفاع ونزوئلا Vladimir Padrino Lopez از مرکز نگهداری موشک ضد کشتی CM 90 را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • روابط دوستانه ایران و روسیه زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • روابط دوستانه ۲ کشور زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا
  • نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با سرکنسول روسیه + تصاویر
  • بازدید مقام آمریکایی از مرز بین دو کره و یک پیام برای چین و روسیه
  • بروز فاز جدید بحران روابط روسیه-اسرائیل با عملیات وعده صادق
  • پیگیری توسعه روابط اقتصادی و گردشگری ایران و روسیه
  • زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد
  • همکاری با ایران اولویت سیاست خارجه روسیه است
  • طرح روسیه برای گسترش روابط با طالبان و کاهش نفوذ آمریکا