Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@13:46:42 GMT

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 22 ژوئن 2021

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۶۸۴۱

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 22 ژوئن 2021

فعالیت های روز گذشته ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی را مرور می کنیم. 

هاکان چالهان اوعلو در پستی جداگانه از میلان تشکر کرد و سپس با انتشار این پست نوشت:
من چالهان اوعلو هستم، من اینتر هستم
نکته عجیب این بود که رافائل لیائو، مهاجم میلان این پست را لایک کرده است.  کوین دی بروین:
آنطور که آغاز شد و آنطور که پیش می رود جک گریلیش:
3 امتیاز و صدرنشینی گروه؛ یک شب فوق العاده تئو هرناندز در تعطیلاتاشرف حکیمی در تعطیلات بریتویت:
همه ما شایسته این صعود بودیم؛ عجب شبی بود! لوکا مودریچ:
صعود به مرحله بعد؛ کرواسی هرگز تسلیم نمی شود لیونل مسی پس از رسیدن به تعداد بازی های ماسکرانو در تیم ملی آرژانتین نوشت:
یک پیروزی دیگر برای ادامه پیشرفت؛ افتخار می کنم که توانستم پیراهن آبی و سفید را به اندازه دوستم خاویر ماسکرانو که او را خیلی دوست دارم و همیشه او را تحسین می کنم، بر تن کنم
ماسکرانو هم با انتشار پستی به مسی تبریک گفت ویدال:
ریکاوریگوندوعان:
برای آخرین بازی گروهی آماده ایمتعطیلات مویزه کین در میامی آمریکامهدی بن عطیه در مراکش:
خانه

 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس صادق ورمزیار در طرفداری: عابدزاده سلطان اذیت کردن مهاجم بود؛ به الدعایه راحت تر پنالتی زدم! حسین شمس در طرفداری: بهروز وثوقی اسطوره ما بود، امیدوارم او هم به ایران برگردد تعجب مدیران پرسپولیس از صحبت های نورالهی برابری مسی با رکورد بیشترین بازی ملی آررژانتین ضربه کاشته تیری آنری در تمرینات بلژیک با پای چپ و واکنش لوکاکو و دی بروین / فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کانر مک‌گرگور به رینگ مبارزه؛ مبارزه جذاب مک‌گرگور و چندلر آخر ماه ژوئن

زی‌سان: «کانر مک گرگور» ایرلندی پس از تقریباً سه سال دوری از مسابقات، در تاریخ ۲۹ ژوئن در مسابقات UFC ۳۰۳ در لاس وگاس مقابل مایکل چندلر قرار می‌گیرد. 

به گزارش زی‌سان، مک گرگور ۳۵ ساله قهرمان و سابق دو وزن از ژوئیه ۲۰۲۱ تاکنون مبارزه نکرده و در دو مبارزه گذشته خود شکست خورده است. «یو اف سی» این مبارزه در وزن سبک بین کانر و چندلر را گه قرار است روز شنبه در لاس وگاس برگزار شود تایید کرد.

مک گرگور ۲۲ برد و ۶ شکست در کارنامه MMA خود دارد در حالی که چندلر ۳۷ ساله ۲۳ پیروزی و ۸ شکست دارد. مک گرگور در آخرین مبارزه خود در ژوئیه ۲۰۲۱ با شکست از «داستین پویره» آمریکایی از ناحیه پا آسیب دید. او همچنین شش ماه قبل از آن در راند دوم به پویره باخته بود.

مک گرگور از زمان تبدیل شدن به اولین قهرمان همزمان دو وزن (سبک وزن و سنگین وزن) در مسابقات UFC در سال ۲۰۱۶ تنها یک بار برنده شده است.

چندلر از زمان انتقال از «بلاتور» به UFC در سال ۲۰۲۱، با وجود شکست در سه مسابقه از پنج مبارزه خود، در مبارزات هیجان انگیزی شرکت داشته است. او در دومین مبارزه خود در UFC قبل از شکست از «جاستین گیتجه» آمریکایی و «داستین پویره» آمریکایی به قهرمان آن زمان «چارلز اولیویرا» برزیلی نیز باخت.

مسابقه مک گرگور و چندلر از قبل تایید شد، اما تاریخ مشخصی در اوایل سال گذشته برای این مبارزه مشخص نشد، این دقیقا زمانی بود که ان‌ها در سریال «واقعیت مبارز نهایی» مربیان دو حریف رقیب بودند.

سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403
  • تلگرام دارای ۱۶ عملکرد جدید می شود | جزئیات را بعداً فاش می کنم
  • بازگشت کانر مک‌گرگور به رینگ مبارزه؛ مبارزه جذاب مک‌گرگور و چندلر آخر ماه ژوئن
  • تلگرام دارای ۱۶ عملکرد جدید می شود | جزئیات را بعداً فاش کند
  • اظهارات مکرون درباره پذیرش روس‌ها و انتقال افتتاحیه المپیک
  • شگفتی رسانه‌های عبری از خیانت اردن به جهان اسلام
  • پلی به گذشته؛ سوپرگل مهدی طارمی مقابل چلسی (2021/4/14) / فیلم
  • «خانه» با اجرای امیرمحمد زند از امروز در شبکه یک
  • چلسی با فروش دو هتل به مالکانش، قوانین مالی را دور زد؟
  • مریم امیر جلالی علیه حمید لولایی/ خدشه به خاطرۀ خوش «خانه به دوش»