Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون «حقوقی و قضایی» مجلس با بیان اینکه قوه قضائیه در دو سال اخیر اقدامات مؤثری در زمینه بازگشت کارخانه‌ها به چرخه تولید کشور داشت، گفت: در این دو سال اخیر واحد‌های تولیدی زیادی فعالیت خود را مجدداً از سر گرفتند لذا این مسئله قدم بسیار مثبتی بود. حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با میزان، ضمن گرامی‌داشت هفته قوه قضائیه، در ارزیابی خود از اقدامات صورت گرفته در دستگاه قضا گفت: از زمان ورود آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه اقدامات خوب و چشم‌گیری در این دستگاه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه قوه قضائیه در دو سال اخیر اقدامات مؤثری درزمینهٔ بازگشت کارخانه‌های به چرخه تولید کشور داشت، ادامه داد: در این دو سال اخیر واحدهای تولیدی زیادی فعالیت خود را مجدداً از سر گرفتند لذا این مسئله قدم بسیار مثبتی بود.   رئیس کمیسیون «حقوقی و قضایی» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در راستای این سلسله اقدامات بسیاری مهمی در زمینه مبارزه با فساد در درون قوه قضائیه رخ داد و این مسئله بسیار جدی پیش رفت.   غضنفرآبادی با اشاره به توجه قوه قضائیه به مبحث ترک فعل مسئولین، بیان داشت: در زمینه ترک فعل مسئولین هم بخش‌نامه‌هایی صادر و هم پیگیری‌هایی انجام شد و این موضوع هم برای نخستین بار و به صورت جدی در قوه قضائیه مورد پیگیری قرار گرفت.

این نماینده مجلس با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در زمینه حفظ کرامت قضات بیان داشت: در این زمینه نیز سرکشی‌های خوبی در استان‌ها و تهران صورت گرفت لذا این مسئله به‌خودی‌خود روحیه قضات را بالا برده و شأن و جایگاه آن‌ها را حفظ می‌کند.

غضنفرآبادی با اشاره صدور سند تحول قضایی بیان داشت: این سند اقدام بسیار مفیدی و شاخصی بود که تمامی بخش‌ها را شامل می‌شد که به نظر بنده اجرایی شدن آن بسیاری از معضلات دستگاه قضایی را حل خواهد کرد.

وی بیان داشت: یکی از موضوعاتی که در این چند سال اخیر در قوه قضائیه انجام شد پیگیری اعتبارات دستگاه قضایی بود که در بودجه ۱۴۰۰ دیده شد و ان‌شاءالله این روند ادامه پیدا کند تا یک دستگاه قضایی بهتر از گذشته را شاهد باشیم.   بیشتر بخوانید: آیت‌الله رئیسی: خودم را خادم همه ملت ایران می‌دانم

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم دو سال اخیر قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار عتباتی با اشاره به مشکلات مرتبط با پرونده‌های قضایی گفت:همکاری‌ها و هماهنگی‌ها در خصوص برخی پرونده‌های قضایی موثر در حصول نتایج بهتر خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین کمک به حل مشکل یکی از واحد‌های تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با حل مشکلات این واحد تولیدی اشتغالزایی چشم گیری بالغ بر ۱۰۰۰نفر در استان اتفاق می‌افتد که نیازمند همراهی و همکاری موثر دو مجموعه می‌باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی پورشادلو دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور که اخیرا به این سمت منصوب شده است نیز به همکاری‌های دوجانبه تاکید و باز شدن گره از مشکلات مردم خصوصا پرونده‌های کثیرالشاکی را یکی از امور مهم ارزیابی کرد و همکاری‌های دوجانبه را در این خصوص کارگشا و نتیجه بخش عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • ضرورت مشارکت جمعی برای رسیدن به تحول قضایی
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی