Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هادی صباغی روز چهارشنبه در این زمینه به خبرنگاران گفت: این مسابقات قرار بود در اسحله اپه از ۱۴ تیرماه به میزبانی اردبیل برگزار شود که بنابر تصمیم فدراسیون شمشیربازی به زمان دیگری موکول شده است.

وی در مورد علت این تصمیم تشریح کرد: به جهت اینکه در بیشتر استان‌ها فعالیت شمشیربازان تازه آغاز شده است و تیم‌ها از آمادگی مطلوب برخوردار نیستند، قرار شد تا این رویداد بعد از المپیک توکیو برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل افزود: تمرین تیم‌های این استان پس از یک سال و نیم تعطیلی در نتیجه شیوع ویروس کرونا آغاز شده است و متاسفانه از نظر کیفی و کمی وضعیت مناسبی ندارد که امید می‌رود با تلاش مضاعف مربیان، این مساله به مرور برطرف شود.

پیش‌تر قرار بود مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ خردادماه در رشته اسلحه اپه و مسابقات جایزه بزرگ شهریور هم در یکی از دو اسلحه سابر یا فلوره با میزبانی اردبیل برگزار شود.

برچسب‌ها شمشیر بازی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شمشیر بازی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل شمشیر بازی اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، هفدهمین دوره «یادمان و جایزه معماری میرمیران» و بزرگداشت روز معمار، چهارشنبه پنجم اردیبهشت در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد. همزمان با برگزاری این مراسم، نمایشگاهی از آثار شانزدهمین و هفدهمین دوره جایزه معماری میرمیران نیز برپا خواهد شد.

بزرگداشت روز معمار و برگزاری «یادمان و جایزه معماری میرمیران» با ایراد یک سخنرانی تحت عنوان «معماری حیاط» همراه خواهد بود.

همچنین اهدای جوایز هفدهمین دوره جایزه معماری میرمیران و مسابقه طراحی مفهومی «معماری حیاط» با بازآفرینی مفهوم حیاط در طراحی واحدهای مسکونی آپارتمانی، از دیگر بخش‌های هفدهمین دوره «یادمان و جایزه معماری میرمیران» است.

در کنار برگزاری هفدهمین دوره «یادمان و جایزه معماری میرمیران» و بزرگداشت روز معمار، آثار منتخب شانزدهمین و هفدهمین دوره جایزه معماری میرمیران، طی ۲ نمایشگاه در خانه هنرمندان ایران در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده می‌شود.

حضور در این مراسم برای همه علاقه‌مندان آزاد است و می‌توانند روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ به سالن شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

کد خبر 6086687

دیگر خبرها

  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • جهادگر اردبیلی عنوان برگزیده آیین جایزه نوبل ایرانی را کسب کرد
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد