Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@06:01:45 GMT

ثبت سومین رکورد تولید ماهیانه در فولاد سفید دشت

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۷۷۲۱

ثبت سومین رکورد تولید ماهیانه در فولاد سفید دشت

مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت، گفت: واحد احیاء مستقیم فولاد سفیددشت با ثبت سومین رکورد متوالی تولید ماهیانه، بهار ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ ایمان سلیمانی، مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت با اعلام این خبر اظهار کرد: با تولید 82هزار و 145 تن آهن اسفنجی در سومین ماه از فصل بهار، رکورد تولید این محصول در واحد احیاء مستقیم فولاد سفیددشت نسبت به آخرین رکورد ثبت شده در اردیبهشت ماه همین سال، به میزان ۱ هزار ۴۵ تن ارتقا یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، خاطرنشان کرد: با تولید این میزان محصول در خرداد ماه، علاوه بر ثبت سومین رکورد متوالی در تولید ماهیانه، تولید تجمعی سه ماهه نخست سال 1400 نیز به میزان 12 درصد مازاد بر برنامه محقق گردید.
  مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت، با اشاره به عملکرد موفقیت آمیز بزرگترین واحد صنعتی استان در ارزیابی سالیانه مجمع امور شرکت‌های گروه فولاد مبارکه، کسب این گونه موفقیت‌ها را مرهون تلاش شبانه روزی کارکنان، پیمانکاران، تامین کنندگان و سایر شرکای کسب و کار شرکت دانست و گفت: با تقدیر از حمایت‌های سهامداران شرکت (فولاد مبارکه و سازمان ایمیدرو) در جهت دستیابی به توفیقات پی در پی این شرکت، برای آغاز تولید تختال در واحد فولادسازی و ریخته گری تا پایان سال جاری ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فولاد سفیددشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حسنی گفت: در حال حاضر ۱۰۰ هزار بهره بردار در بخش کشاورزی استان مشغول به کار هستند که سالانه ۳۰۶ هزار و ۵۸۹ تن محصول تولید می‌کنند.

وی افزود:  پنج درصد از اراضی کشاورزی کشور معادل ۸۳۹ هزار هکتار در استان زنجان است که این میزان شامل ۴۴۵ هزار هکتار اراضی زراعی و ۸۳ هزار و ۴۲۸ هکتار اراضی باغی می باشد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه بیش از ۳۳۸ هزار هکتار از زمین‌های زراعی استان دیم و بیش از ۱۰۶ هزار هکتار آبی است، ادامه داد: هزار و ۳۲۵ هکتار از سطح زیرکشت باغات استان زنجان  نیز دیم و ۸۲ هزار و ۱۰۳ هکتار آبی است.

حسنی سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی استان را ۲۶.۷ درصد بیان کرد و گفت: این میزان در میانگین کشوری ۱۲.۵۷ درصد است.

وی کشاورزی را به عنوان محور پیشران اصلی توسعه اغلب شهرستان‌های استان خواند و افزود: ۳۷ درصد جمعیت استان زنجان ساکن مناطق روستایی هستند که این میزان نیز نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: استان زنجان دارای یک میلیون و ۵۹۰ هزا رو ۵۹۲ راس دام سبک و سنگین، ۷۹۱ واحد آبزی پروری، ۳۲۰ واحد طیور صنعتی، ۱۸۹ واحد صنایع تبدیلی است.

دیگر خبرها

  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • تولید ماهیانه شیر خشک به ۲۰ هزار تن رسید
  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری