Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاطره‌ای از حضور کارگردان "محمد رسول الله" در منزل امام خمینی و ابراز احساسات وی به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را می‌خوانید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حمید مجتهدی مستندساز، کارگردان و تصویربردار باسابقه کشور عصر یکم تیرماه به دلیل بیماری سرطان درگذشت.

او سابقه همکاری با مصطفی عقاد در فیلم سینمایی «محمد رسول الله» را در کارنامه دارد که با استقبال بسیار خوبی از سوی مسلمانان و به ویژه ایرانیان روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتهدی در یکی از گفت‌وگوهای تلویزیونی خود خاطره‌ای از دیدار مصطفی عقاد با امام خمینی را برای بهروز افخمی تعریف کرده بود:

به خاطر دارم که به منزل امام رفته بودیم؛ ناگهان دیدم که سرش را روی دیوار گذاشته و گریه می‌کند. پرسیدم چرا گریه می‌کنی؟ پاسخ داد: «نگاه کن! آدمی که دنیا را تکان داده است، این خانه اش است و این هم دمپایی اوست.» به نظرم او به خوبی می‌فهمید.

 

کارگردان مستند «ایران» درگذشتمستند "غیر رسمی" تلاش رهبر معظم انقلاب را برای تغییر نگاه مسئولین به توان نخبگان داخلی نشان داد+فیلمشیرین‌ترین سفر حمید برقعی به مشهد + فیلم شعرخوانی جدید برای امام رضا(ع)

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مستند سینما پیامبر اکرم ص رسول اکرم امام خمینی ره ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد مستند سینما پیامبر اکرم ص رسول اکرم امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر بر همین اساس پروازهای این بازه زمانی باطل شد.
مسافرین از عزیمت به فرودگاه خودداری کنند.

کد خبر 845453 برچسب‌ها فرودگاه امام خمینی (ره) خبر ویژه

دیگر خبرها

  • خسارات جبران ناپذیرعملیات وعده صادق برای رژیم صهیونیستی
  • خاطره جالب محمد بحرانی از ۳۰۰۰ تومان پدر بزرگ که زندگی اش را تغییر داد (فیلم)
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • سردار حسن‌زاده: رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه
  • بهترین فیلم‌های ایرانی دهه شصتی (+عکس)