Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان با بیان اینکه 139 طرح صنعتی در استان هرمزگان بالای ۶۰ درصد پیشرفت است گفت: امسال واحد صنعتی و تولیدی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی استان هرمزگان وارد مدار فعالیت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ خلیل قاسمی اظهار داشت : تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری 87 جواز تاسیس برای واحدهای تولیدی و صنعتی در استان هرمزگان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه برای این تعداد جواز تاسیس افزون بر 5.9 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برآورد شده است افزود: یک هزار فرصت شغلی برای صدور جوازهای تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی پیش بینی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان از صدور 16 پروانه درسالجاری بهره‌برداری صنعتی و تولیدی در سالجاری در استان خبر داد و بیان کرد: تعداد واحدهای صنعتی و تولیدی 683 واحد فعال است و 218 واحد دیگر برای فعال شدن در حال بررسی است.

قاسمی با اشاره به پروژه‌های تولیدی و صنعتی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی خاطر نشان کرد: تاکنون139 پروژه صنعتی نیمه تمام با پیشرفت بالای 60 درصدی احصاء شده است که با برنامه‌ریزی انجام شده امسال با تامین منابع مالی 95.564 میلیاردریال به بهره‌برداری می‌رسند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فعالیت پیشرفت صنعتی صنعتی و تولیدی استان هرمزگان درصد پیشرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت

سعید صادقی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران در نشست خبری  گفت: در حال حاضر برای ۷۰۰ واحد صنعتی غیر فعال یا زیر ظرفیت تولید پروژه عارضه یابی و بهبود تعریف شد. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران با اشاره به حمایت دولت سیزدهم در راستای احیای واحدها و بنگاه های اقتصادی گفت: در زمان شروع دولت سیزدهم نزدیک به ۳۳ درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور غیرفعال یا زیر ظرفیت بودند.

صادقی اضافه کرد: با همت دولت، چهار هزار تولیدی واحد به چرخه صنعت و تولید بازگشتند.

به گفته او،شهرک های صنعتی سال گذشته رتبه اول در صدور ضمانت‌نامه در شهرک‌های صنعتی کشور را کسب کرد.

صادقی با اشاره به حمایت از توسعه واحدهای صنعتی، گفت: به توسعه صنایع کوچک از طریق تضمین حداکثر ۱۰۰درصد تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری کمک می‌شود.

صادقی گفت: در راستای کمک به حفظ اشتغال و احیای واحدهای تولیدی راکد، تسهیلات و کمک های فنی اعتباری در قالب سرمایه در گردش و ثابت پرداخت می گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد