Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:20:12 GMT

مردم هرمزگان از عینک آفتابی استفاده کنند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۸۶۹۳

مردم هرمزگان از عینک آفتابی استفاده کنند

کیانوش عارفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شدت آفتاب در خرداد ماه هم بالا بود که در آن زمان هم افراد در زمان قرارداشتن در معرض نور خورشید بایستی از عینک آفتابی استفاده می‌کردند.

وی ادامه داد: انقلاب تابستانی هم ازاول تیرماه آغاز شده و در این زمان استفاده از عینک آفتابی برای محافظت از چشم با توجه به شدت بسیار بالای نور خورشید ضرورت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان همچنین در خصوص شرایط آب و هوایی این استان در روزجاری بیان داشت: مه رقیق و وزش بادهای جنوب شرقی برروی سواحل و جزیره ها و مواج شدن دریا برای ساعت‌های صبح امروز پیش بینی شده و بعد از ظهر هم در ارتفاع‌های شمالی و شرقی احتمال رگبار پراکنده بارا و وزش باد می‌رود.

عارفی افزود: شرایط برای رفت وآمدهای دریایی با رعایت احتیاط توسط شناورهای سبک از فردا تا اوایل هفته آینده مساعد پیش بینی شده و انتظار می‌رود نوسان‌های دمانی هم در این مدت بین یک تا سه درجه باشد.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی هرمزگان هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی هرمزگان هرمزگان بندرعباس اداره کل هواشناسی هرمزگان هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم بارندگی در مناطقی از کشور، از وزش باد و گردوخاک در نوار شرقی خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق کشور به جز غرب و جنوب غرب، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس طی امروز بارش در استان‌های البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدت خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: چهارشنبه این شرایط در بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ می‌دهد و پنجشنبه در استان‌های کرمان، مناطقی از یزد، شمال و شرق فارس و سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: جمعه در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد، همچنین جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از روز پنجشنبه به تدریج روند افزایش دما را در کشور شاهد خواهیم بود و طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، دریای خزر، خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر با رگبار باران و وزش باد با بیشینه ۲۱ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد است و روز چهارشنبه، نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها ابری با بارش باران و وزش باد با بیشینه ۱۷ و کمینه ۱۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747077

دیگر خبرها

  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • جمیله علم الهدی در پاکستان، «بانوی اول» شد /تصاویری از حضور در مراسم افتتاح با عینک آفتابی
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • تداوم بارش‌ها تا فردا
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • مجبور کردن افراد به خرید عینک در مرکز بینایی‌سنجی خاصی خلاف قانون است
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود