Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از واکسیناسیون علیه کرونا همه دانشجویان تا پایان آذر 1400 خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر سیما سادات لاری با بیان اینکه 500 هزار دانشجو در شهریور واکسن دریافت می‌کنند گفت: یک میلیون نفر از دانشجویان در مهر و یک میلیون نفر دیگر نیز در آبان واکسینه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه سه میلیون دانشجو در کشور داریم افزود: بقیه دانشجویان تا پایان آذر واکسینه خواهند شد.
سخنگوی وزارت بهداشت همچنین درباره واکسیناسیون معلمان گفت: معلمان مدارس هم از مرداد واکسینه می‌شوند تا دانش آموزان بتوانند از مهر به مدرسه بروند.
وی افزود: 200 هزار نفر از استادان و کارکنان دانشگاه‌ها نیز همزمان با معلمان از مرداد واکسینه می‌شوند.
خانم لاری گفت: هماهنگی‌های لازم با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفته است و برای حضوری شدن دانشگاه‌ها باید شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه در بخش خوابگاهی اجرا شود.
سخنگوی وزارت بهداشت افزود: هر چند در آموزش‌های مجازی همه تلاش خود را انجام داده اند، اما کیفیت آموزش حضوری بالاتر از آموزش‌های مجازی است.
خانم لاری همچنین گفت: 30 درصد از دانشجویان بالینی وزارت بهداشت تاکنون واکسینه شده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معلمان واکسینه دانش آموزان دانشجویان وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی

عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: حق الزحمه کار دانشجویی دانشجویان سال آخر پرستاری از ساعتی ۲۰ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان افزایش یافته است. همچنین برای دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری نیز حق الزحمه ساعتی ۳۵ هزار تومان تصویب شده است.

وی افزود: این افزایش به پیشنهاد معاونت پرستاری و با تصویب هیأت امنای مشترک وزارت بهداشت صورت گرفته است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، با بیان اینکه دانشجویان پرستاری در دوران تحصیل خود، ضمن کسب تجربه عملی، بخشی از هزینه‌های تحصیل خود را نیز از طریق کار دانشجویی تامین می‌کنند، خاطرنشان کرد: افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی، گامی مثبت در جهت حمایت و قدردانی از تلاش‌های ارزشمند آنان در عرصه سلامت کشور به شمار می‌رود.

عبادی گفت: توجه به دانشجویان، انگیزه و روحیه آنان را برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر ارتقا خواهد داد و به نفع نظام سلامت کشور خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور