Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب شورای شهر تهران در دوره ششم، زمان آغاز فعالیت این شورا را ۱۲ شهریور عنوان کرد و گفت: هیچ یک از این اسامی که این روزها در شبکه‌های اجتماعی و برخی از رسانه‌ها به عنوان گزینه‌های شهردار تهران مطرح می‌شود صحت ندارد. - اخبار اجتماعی -

مهدی چمران منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ با اشاره به اعلام برخی از اسامی به عنوان گزینه‌های تصدی شهرداری تهران اظهار کرد: هیچ یک از این اسامی که این روزها در شبکه‌های اجتماعی و برخی از رسانه‌ها به عنوان گزینه‌های شهردار تهران مطرح می‌شود صحت ندارد چرا که هنوز ما در این بخش ورود نکرده‌ایم و باید ابتدا جلسات برگزار شود تا در این خصوص نیز تصمیم گیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بنا داریم پیش از آغاز رسمی شورای ششم تهران جلسات منظم و مستمری را با اعضای شورای شهر تهران در دوره ششم برگزار کنیم.

چمران در پاسخ به این پرسش که زمان آغاز فعالیت شورای شهر تهران در دوره ششم چه زمانی تعیین شده است، افزود: با توجه به زمانبندی مشخص شد از 12 شهریور شورای ششم فعالیت خود را آغاز کرد که نخستین اقدام این شورا پس از ورود به شورا تعیین شهردار برای پایتخت خواهد بود.

رئیس سابق شورای شهر تهران در پایان اظهار امیدواری کرد با حضور نمایندگان مردم در شورای شهر تهران در دوره جدید دوباره خدمت خوبی به شهروندان در بخش‌های مختلف ارائه شود و مسیر پیشرفت تهران ادامه داشته باشد.

زمان آغاز فعالیت شورای ششم تهران اعلام شدشعبده‌بازی شورای شهر تهران برای تبدیل یک باغ در نیاوران به مسکونی!پاسخ قاطع تهرانی‌ها در انتخابات اخیر به ناکارآمدی شورای شهر فعلی تهران/ رأی کمتر از 37هزاری کاندیداهای شورای پنجم!اعلام ریز آراء 2072 کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر شورای شهر تهران ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد انتخابات شورای شهر شورای شهر تهران شورای شهر تهران در دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که از روز گذشته با شایعات پیرامون نیمکت تراکتور و طرح اسامی جدید، واکنش منفی شدیدی از سوی هواداران تراکتور به وجود آمده، این باشگاه اطلاعیه جدیدی را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: مذاکرات باشگاه ⁧تراکتور⁩ برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جزء گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند.

این در حالی است که چند روز پیش زنوزی و نصیرزاده سرمربی بعدی تراکتور را خارجی دانستند اما در این اطلاعیه اشاره خاصی به ملیت سرمربی نشده است.

دیگر خبرها

  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • لایحه دو فوریتی اصلاحیه بودجه شهرداری کرمانشاه همچنان معطل مانده است
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی
  • آغاز ششمین فصل آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری مازندران
  • عملیات مسخره اسرائیل در اصفهان با اسباب بازی/ مدیریت شهری در حوزه مسکن حکم کمک کننده دارد
  • ماجرای اتوبوس‌های برقی داخلی به کجا رسید؟