Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@06:43:58 GMT

معلمان تا آخر مرداد واکسینه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۸۸۵۱

معلمان تا آخر مرداد واکسینه می‌شوند

محمد محسن‌بیگی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در برنامه «روزنه» رادیو گفت‌وگو به بررسی تمهیدات بهداشتی وزارت آموزش و پرورش برای سال جدید تحصیلی پرداخت و اظهار کرد: معلمان باید در نوبت واکسیناسیون عمومی در اولویت قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم به طور دائمی مدارس را تعطیل کنیم، ادامه داد: ستاد ملی کرونا، واکسیناسیون معلمان را به مرداد ماه ۱۴۰۰ موکول کرده است و ان‌شاءالله تا پایان مرداد،  تمام معلمان و دست‌اندرکاران مدارس همچنین رانندگان سرویس مدارس، واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن‌بیگی ادامه داد: بر همین اساس بازگشایی مدارس از مهرماه سال ۱۴۰۰ در دستورکار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ هزار راننده‌ سرویس مدارس در ایران مشغول به کار هستند، عنوان کرد: معلمان دولتی و غیردولتی نیز تا به امروز حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برآورد شده‌اند.

مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در خصوص شیوه بازگشایی مدارس، توضیح داد: ممکن است در سال تحصیلی جدید بنابر شرایط شیوع ویروس کرونا، یک کلاس یا یک مدرسه به طور موقت تعطیل و شرایط به صورت غیر حضوری شود.

وی با اشاره به اینکه برخی درس‌ها به صورت مطالعه آزاد ارائه می‌شود، افزود: بسیاری از فعالیت‌های جانبی داخل مدرسه که احتمال برخورد فیزیکی نزدیک را فراهم می‌کنند، در سال تحصیلی جدید لغو می‌شوند.

محسن‌بیگی تأکید کرد: تجربه‌ آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات سال گذشته نشان داد که بخش عمده‌ای از نگرانی‌های مرتبط با شیوع ویروس کرونا قابل مدیریت هستند.

مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مردم به اندازه‌ کافی از خطرات کرونا آگاه هستند، اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش سعی دارد با تدوین طرح «نظام مراقبت مبتنی بر مدرسه» مدارس مختلف با جمعیت‌های گوناگون را در سال تحصیلی جدید مدیریت کند.

وی افزود: بر اساس دستور وزیر آموزش و پرورش به سازمان نوسازی مدارس، بسیاری از مدارس در حوزه بهداشت محیط و ساختارهای فیزیکی تا ابتدای مهرماه مورد اصلاح قرار می‌گیرند.

۴۷۲۳۱

کد خبر 1528309

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: معلم معلمان معلمان حق التدریسی وزارت آموزش و پرورش واکسن واکسیناسیون ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در قالب شش هزار و ۷۳۷ خانوار در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش اسکان داده شدند.

عزتی افزود : هفت مرکز رفاهی با ظرفیت ۱۳۰ اتاق و پذیرش ۵۰۰ تا ۵۲۰ نفر در روز از مسافران نوروزی استقبال می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: اردوگاه‌ها و هفت خانه معلم و اماکن اقامتی این اداره‌کل آمادگی پذیرش هشت هزار مسافر نوروزی را به صورت روزانه دارند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888964

دیگر خبرها

  • امیدآفرینی از اهداف رویداد الف تا است
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳