Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

شاید باورش سخت باشد، اما رشد تعداد وبسایت یا همان سایت به طور تقریبی پا به پای رشد جمعیت جهان است. یعنی در حال حاضر، یک میلیارد و 820 میلیون و 454 هزار سایت در جهان وجود دارد و هر دقیقه حدود 200 سایت بر سایت های جهان افزوده می شود که این عدد حدوداً با رشد جمعیت یکسان است.

اگر در کنار آمار فوق، شمار استفاده کنندگان از اینترنت که در حال حاضر بیش از چهار میلیارد و 760 میلیون نفر هستند و هر ثانیه بر این تعداد افزوده می شود را قرار دهید به اهمیت طراحی سایت پی می برید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی سایت در تهران (h2)

حال تصور کنید در کلان شهرهایی که جمعیت های چند میلیون نفری در آن زندگی می کنند، طراحی سایت چه اهمیتی دارد. برای مثال، در تهران که جمعیت آن بر اساس آخرین آمار سرشماری کشور حدود 13 میلیون و 267 هزار نفر اعلام شده است، طراحی سایت می تواند منافع چندجانبه متعددی در پی داشته باشد.

جمعیت تهران اگر چه در مقایسه با برخی از کلانشهرهای جهان مانند توکیو با بیش از 37 میلیون نفر جمعیت، دهلی، شانگهای، سائو پائولو، مکزیکو سیتی، قاهره، بمبئی، پکن و چند شهر دیگر در سطح جهانی، بیشتر نیست، اما تهران در فهرست پرجمعیت ترین شهرهای جهان قرار دارد.

تهران به دلیل اینکه حدود 15 درصد از جمعیت 84 میلیونی کشور را در خوی جای داده است، بستر فعالیت های اقتصادی گسترده ایست تا هم پاسخگوی نیازهای شهروندان تهرانی باشد و هم اینکه بخش قابل توجهی از نیازهای کشور نیز از این طریق تأمین شود.

برندها و فعالیت های تجاری که نبض اقتصاد کشور به آنها وابسته است و حتی در فعالیت های بین المللی نیز نقش مهمی ایفا می کنند و دفتر مرکزی آنها به طور عمده در تهران وجود دارد، نیازمند طراحی سایت هستند تا بتوانند خدمات خود را به شکل مناسب تر و البته آسان تری در اختیار مخاطبان خود قرار دهند.

 شرکت طراحی سایت (لینک : https://www.kaspid.com/ )

طراحی سایت شاید تا چند ماه گذشته در صدر اولویت های اصلی شرکت ها، سازمان ها، و ادارات نبوده است، اما با شیوع کرونا که اهمیت خدمات الکترونیکی را بیش از پیش نمایان ساخته است، امروز هر نوع کسب و کاری برای بهره گیری از ظرفیت های اقتصادی موجود، چاره ای جز استفاده از ظرفیت های موجود در بستر اینترنت ندارد.

تجربه چند ماه گذشته که کشور با بحران کرونا مواجه شده و تهران نیز به دلیل جمعیت چند میلیون نفری خود این شرایط را به طور ملموس تری تجربه کرده، نشان می دهد که طراحی سایت برای فعالیت های موجود در پایتخت نه تنها یک انتخاب بلکه به یک ضرورت تبدیل شده است.

حالا دیگر هر فردی برای انجام امور روزمره خود با جستجو در گوگل سعی می کند که ابتدا و تا حد امکان این قبیل امور را اینترنتی و از منزل انجام دهد. اگر امکان این کار وجود نداشته باشد، مراجعه به مراکزی که در نزدیک محل سکونت فرد قرار دارند، در اولویت بعدی است.

در واقع هر کسب و کاری با طراحی سایت می تواند این انتخاب را برای مخاطبان یا ارباب رجوع خود فراهم سازد که در صورت تمایل به صورت غیرحضوری نیازهای خود را تأمین کنند و یا با ایجاد زیرساخت هایی مانند "ارتباط با ما" در سایت امکان شناسایی مکان های نزدیک به محل سکونت خود را فراهم سازند.

به این ترتیب می توان بیان کرد که شرکت ها، سازمان ها، اداره جات، مراکز دولتی و خصوصی که در تهران فعالیت می کنند، با طراحی سایت می توانند به زندگی با آرامش بیشتر در تهران کمک کنند. علاوه بر این، پایتخت نشینان با شیوع کرونا – برغم همه مصائبی که این ویروس ایجاد کرده است – سبک زندگی جدیدی را تجربه کرده اند که استفاده از خدمات آنلاین به بخش جدایی ناپذیر آن تبدیل شده است.

سفارش طراحی سایت (h2)

اگر شما هم به فکر استفاده از ظرفیت های اقتصادی یا حتی اجتماعی و فرهنگی کلانشهری مانند تهران هستید، حتما به طراحی سایت اندیشیده اید. برای این کار احتمالاً عبارت " طراحی سایت تهران " را در گوگل جستجو بکنید. در نتایج بدست آمده در گوگل خواهید دید که یکی از گزینه هایی که در فهرست نخستین انتخاب های صفحه اول گوگل مشاهده میشود وب سایت "کاسپید" است.

کاسپید (https://www.kaspid.com) یکی از بزرگترین شرکت های طراحی اپلیکیشن و وب سایت است که با قدمتی 23 ساله و کارنامه ای پربار خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن انجام میدهد. شما نیز میتوانید با برقراری ارتباط با این مجموعه طراحی وبسایت خود را به این گروه سپرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با مدیرکل، معاونین و رؤسای مناطق آموزش‌وپرورش استان، گفت: آموزش و پرورش، سرمایه است و توجه به آن یک سرمایه‌گذاری برای کشور است.

وی افزود: در سال جدید تلاش می‌کنیم اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم به استان و اعتبارات تملک دارایی برای آموزش و پرورش اختصاص یابد.

استاندار همدان گفت: با همراهی نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی سعی می‌کنیم به مشکلات و نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس و فرهنگیان بیشتر از پیش رسیدگی کنیم.

کد خبر 6063132

دیگر خبرها

  • (تصویر) زیبایی شهرک اکباتان را از این زاویه ببینید
  • ضرورت اعلام نیازهای واقعی وزارت بهداشت به خیرین
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • زیبایی شهرک اکباتان را از این زاویه ببینید/ عکس
  • روزه‌خواران برای فرمایشات شما تره خرد نمی‌کنند | پلیس با آنها برخورد کند | چه پاسخی در پیشگاه خدا دارید؟
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه آلمان و هلند از تلویزیون + پخش از شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه اسپانیا و برزیل‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه انگلیس و بلژیک‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن و آپارات
  • شعار روز جهانی داروسازان اعلام شد
  • خرید مستقیم از شاپ آنلاین ترکیه (با بهترین قیمت لیر)