Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید بیش از ۷۷۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۴۱۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۶۳۵میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، ««خزر» و «غدام» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو بیش از ۱۳۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «ومدیر» ، «اخابر» و «برکت» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۵۰میلیارد تومان (۸۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۳۰میلیارد تومان (۲۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۲نماد و حجم صف‌های فروش در ۷۳نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری (ومدیر) به ۶.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۹۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۵۵میلیارد تومان می‌شود.  همچنین در طرف دیگر معاملات «سایر محصولات کانی غیرفلزی» با تقاضای ۲۲۰میلیارد تومانی همراه شد.

این جدول حدود ۳۰درصد از سه هزار و ۱۸۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۲۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۴۷درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۴۷۵میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر  در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین اعطای وام به دارندگان سهام عدالت و یارانه‌ بگیران ارزش سهام عدالت من (۱ تیرماه) جزییات عرضه اولیه «لطیف» نمای پایانی بورس ( ۱تیر۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد ۱۸هزار واحدی همراه شد ارزش سهام عدالت من (۳۱خردادماه)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص کل بورس امروز ۳ اردیبهشت با افزایش ۳ هزار و ۹۲۲ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۴ هزار و ۳۲۱ واحدی در ارتفاع ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحدی قرار گرفت تا بازار شاهد روند مثبت باشد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز سهام و حق تقدم ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۴ هزار و ۱۳۲ میلیارد تومان ثبت شد. همچنین سرانه خرید حقیقی‌ها ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سرانه فروش امروز ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود.

او افزود: امروز شاهد ورود نقدینگی ۴۲ میلیارد تومانی حقیقی‌ها به بازار سهام بودیم. در جریان معاملات امروز ۵۲ درصد بازار یعنی ۴۱۲ نماد در وضعیت مثبت و ۴۸ درصد بازار به عبارتی ۳۷۴ نماد در محدوده منفی به کار خود پایان دادند. امروز صنعت استخراج کانه‌های فلزی شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی بود و بیشترین خروج نقدینگی حقیقی‌ها هم به صنعت فرآورده‌های نفتی اختصاص یافت.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: از جمله عوامل اثرگذار بر روند امروز بازار سهام را می‌توان روند کاهشی نرخ دلار، تصویب فوریت اصلاح بند س تبصره ۶ قانون، ثبات منطقه و ... نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس (فیلم)
  • فیلم/ اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • تقاضای چین؛ عامل اصلی رکوردزنی قیمت جهانی طلا؟
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳