Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@08:12:28 GMT

شماره جدید نشریه دانشجویی «ژین» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۸۸۸۳

شماره جدید نشریه دانشجویی «ژین» منتشر شد

انجمن علمی دانشجویی زیست‌شناسی دانشگاه دامغان، شماره ۱۸ گاهنامه علمی تخصصی «ژین» را منتشر کرد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، سخن آغازین، گفت‌وگو، ویروس همه‌گیر جهانی کرونا، اثرات بافت‌شناسی کووید ۱۹ بر بافت ریه، گیاهان تولید کنندگان پروتئین‌های انسانی (انسولین)، دوزیستان در جست‌وجوی زیستگاه، زیبایان خوفناک، کروکدیل‌ ایرانی گاندو، tRNA بماند یا نماند؟، جناب سرطان، برایتان دارو آوردم!، وقتی مغز شروع به خودخوری می‌کند!، ژن‌های سرکوبگر تومور، گروه خونی شما مستعد کدام عفونت ادراری است؟، تاریخچه علم میکروبیولوژی و بررسی گیاه مقاوم به شوری کوشیا از جمله سرفصل‌های مطالب منتشر شده در این شماره نشریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از سخن آغازین نشریه «ژین» آمده است: «خوشحالیم و افتخار داریم که با شماره‌ای دیگر از نشریه «ژین» با شما هستیم. از دستاوردهای مهم این شماره، تهیه راهنمای نویسندگان، راهنمای چکیده نگارش و ویرایش در زبان فارسی و فایل ارزیابی مقاله‌ها بر اساس استانداردهای موجود بین‌المللی ISI می‌باشد. در نتیجه، تمامی مقاله‌هایی که در این نشریه می‌خوانید پس از داوری و تایید از سوی استادهای راهنما آماده شده‌اند. همچنین این فرصت هم فراهم شده است تا بتوان از استادهای خارج از دانشگاه برای همکاری و داوری مقاله‌ها دعوت کرد.»

طناز سخاورز و زیبا عزیزی، مدیرمسئول و سردبیر «ژین» هستند.
انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نشریات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خمز به خاطر تنش‌های خاورمیانه از ایران رفت / ادعای آاس

نشریه آاس اسپانیا در طی گزارشی مدعی شد تنش‌های خاورمیانه روی قطع همکاری پاکو خمز و تراکتور تاثیرگذار بوده است.

طرفداری | پس از کش‌وقوس‌های فراوان، پاکو خمز از تراکتور جدا و راهی کشورش شد.

تراکتوری‌ها امید داشتند در لیگ بیست‌وسوم با پاکو خمز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشند اما شرایط تی‌تی‌ها آنطور که باید پیش نرفت و پس از باخت چهار بر یک آن‌ها برابر ذوب‌آهن، پاکو خمز در توافقی دو طرفه از این تیم جدا شد.

حالا نشریه آاس در گزارشی نوشته است:

فوتبال ورزش لحظه‌ها است و سرنوشت آدم‌ها در آن تغییر می‌کند. پاکو خمز خلیج فارس و خاورمیانه را ترک کرد که این مسئله بی‌ربط به تشدید تنش‌ها در این منطقه از جهان نیست؛ اتفاقی که باعث شد او و کادرش تصمیم به بازگشت به اسپانیا بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • مقاله استاد دانشگاه شریف در معتبرترین مجله انجمن فیزیک آمریکا منتشر شد
  • پاکو خمز به خاطر تنش‌های خاورمیانه از ایران رفت / ادعای آاس
  • راهنمای جامع پیگیری گذرنامه | استعلام شماره پاسپورت
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد