Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره حادثه تصادف در بزرگراه آزادگان اظهار داشت: این حادثه حوالی بامداد شب گذشته در بزرگراه آزادگان مسیر جنوب به شمال نرسیده به بزرگراه فتح به وقوع پیوسته است.

 وی افزود: نیروهای یک ایستگاه آتش نشانی پس از اطلاع از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ به محل حادثه اعزام شدند و مشخص شد که یک دستگاه خاور با دو سواری پراید برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این دستگاه خاور پس از برخورد با دو سواری پراید واژگون شده و دچار نشت شدید گازوئیل بود که نیروهای آتش نشانی سریع ایمن سازی محل را در دستور کار قرار دادند.

 وی با اشاره به اینکه این حادثه یک مصدوم بر جای گذاشته که تحویل نیروهای اورژانس شده است، گفت: علت حادثه توسط نیروهای پلیس راهور در دست بررسی است.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف موتورسیکلت ۲ جوان را به کام مرگ کشاند

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سیامند محمدی اظهار کرد: همزمان با تماس‌های شهروندان مبنی بر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با تیر برق در سه‌راهی مارغان شهر سردشت، بلافاصله اکیپ فوریت پزشکی را به محل اعزام شد.

وی افزود: شدت برخورد منجر به مرگ راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت که ۲ جوان ۲۳ ساله و ۲۲ ساله بودند و بعد از تایید فوتی توسط پزشک اورژانس، فوتی‌های این حادثه به سردخانه بیمارستان انتقال داده شد.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت بیان کرد: علت حادثه توسط نهادهای مرتبط در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشگین شهر
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشکین شهر
  • تصادف موتورسیکلت ۲ جوان را به کام مرگ کشاند
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف دو پراید در جاده اهر- مشگین شهر
  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر