Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین دشتی اردکانی مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری یزد گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) نمایشگاه مجازی آثار تجسمی در پایگاه اطلاع‌رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد گشایش یافت.

او افزود: در این نمایشگاه ۱۴ اثر گرافیکی و پوستر از هنرمندان کشور به تماشا گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشتی اردکانی ادامه داد: این آثار در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری یزد به نشانی artyazd.ir، صفحه اینستاگرام instagram.com/artyazd و کانال تلگرامی @artyazd در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

 

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه هنری حوزه هنری میلاد امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی قم در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاد علیرضا قراگوزلو هنرمند و استاد گرافیک که در ۴۵ سال گذشته همواره در عرصه‌های مختلف با خلق آثار هنری نقش آفرین بوده است به عنوان چهره شاخص در هنر انقلاب اسلامی معرفی و با اهدای لوح و تندیس از این هنرمند انقلابی تجلیل شد.

به گفته مسئول حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قم یکی از وظایف این حوزه رصد آثار هنری هنرمندان در رشته‌های مختلف است که در سال گذشته با بررسی آثار علیرضا قراگوزلو به ویژه آثار فاخر در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و نمایش جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و همچنین تعهد و تخصص ایشان در خلق آثار هنری پس از بررسی‌های مختلف و نظر کارشناسان حوزه هنری نام برده به عنوان چهره شاخص هنر انقلاب برگزیده شد.

حسینی افزود: ما در حوزه هنری بر آنیم تا ضمن شناسایی استعداد‌های هنری و حمایت از آثار آنها در موضوعات انقلاب راه‌های معرفی این هنرمندان و آثار آنها را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی فراهم کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه تجسمی وعده صادق در قم
  • برگزاری کارگاه تجسمی «وعده صادق» در قم
  • هنرهای قرآنی می‌تواند موضوع گردشگری هنری باشد
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • معرفی چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی قم در سال ۱۴۰۲
  • نمایشگاه کارتون «بیمارستان منطقه جنگی نیست»
  • برگزاری نمایشگاه آثار هنری در دانشگاه اصفهان
  • نمایش نقاشی‌های نجات‌یافته از آتش «نوتردام»‌
  • نمایش آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر
  • آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر به نمایش درآمد