Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستان مقدس امام موسی کاظم(ع) از آغاز فعالیت های دینی – قرآنی ویژه کودکان برای تابستان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از qafqn، در راستای طرح ها و توسعه برای هدف بخشیدن به فعالیت کودکان و جوانان و ایمن سازی عفیدتی شان و تحریک توانایی های فکری، رشدی و خلاقیتی آنها، واحد ارشاد مذهبی بانوان در آستان مقدس امام موسی کاظم(ع)فعالیت های « ملتقی الطفولة»(محفل کودکی) را برای تابستان امسال به راه انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم افتتاحیه این محفل در رواق سیده امنه بنت وهب(ع) آغاز شد. این مراسم آغازگر مجموعه ای از فعالیت ها و برنامه ها برای کودکان در تابستان است.

 

در این مراسم  پس از خواندن دعای فرج، هدایایی بین کودکان شرکت کننده توزیع شد.

 

هدف از برپایی این محفل آموزش نماز، آموزش وضو، تصحیح تلاوت قرآن کریم به منظور ارتقای سطح مذهبی و فکری کودکان و جوانان است.

 

صحن کاظمی میزبان برنامه ها و فعالیت های این محفل است که هر هفته پنجشنبه ساعت17 با حضور دهها کودک پسر و دختر برگزار می شود.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان کاظمین کودکان قرآن کریم فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد

مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار و حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید کاشان همزمان با شورای اداری شهرستان کاشان ظهر امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در سالن اجتماعات امام رضا (ع) فرمانداری برگزار شد.

در جلسه شورای اداری شهرستان ابتدا از زحمات محمد شریف زارعی به عنوان فرماندار پیشین که حدود دو سال است در کاشان به عنوان مقام اول دولت فعالیت می‌کرد، تقدیر به عمل آمد و پس از آن حمید رضا محمدی فشارکی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

به گزارش ایمنا، حمید رضا محمدی فشارکی پیش از این به عنوان فرماندار شهرستان لنجان فعالیت می‌کرد و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان از دیگر سوابق وی است.

کد خبر 747229

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان