Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف خدرلو فرماندار مهاباد در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با توجه به پایان مهلت قانونی اعتراض‌ها و عدم شکایت نامزد‌ها به نتیجه کلی، لیست منتخب شورا‌های اسلامی شهر و روستا در شهرستان مهاباد قطعی است.

او افزود: برخی از نامزد‌ها برای اعتراض به فرمانداری مراجعه کرده‌اند، اما اعتراض آن‌ها در خصوص میزان رأی در برخی صندق‌ها بوده و تأثیری بر نتیجه کلی بدست آمده نمی‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

آغاز انتخابات ۱۴۰۰ در مهاباد + تصاویر نتایج انتخابات شورای شهر در مهاباد

خدرلو با بیان اینکه برای مصاحبه میزان مشارکت، انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مبنا در نظر گرفته شده، میزان مشارکت شهرستان مهاباد در انتخابات را ۳۲.۷ درصد اعلام کرد و گفت: در شهرستان مهاباد برخی افراد در مراکز نظامی همچون پادگان تمایلی برای انتخابات شورا‌های اسلامی نشان نمی‌دهند و همین امر موجب شد تا میزان آرای کسب شده انتخابات شورا‌های اسلامی با ریاست جمهوری برابر نباشد.

او اضافه کرد: تعداد آرای صحیح انتخابات شورا‌های اسلامی شهر مهاباد ۳۲ هزار و ۴۷۵ رأی، شهر گوک تپه ۱ هزار و ۶۸۹ رأی و خلیفان نیز ۳۰۱ رأی بوده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان مهاباد در ادامه اظهار داشت: تعداد ۷۰۶ نفر برای تصدی ۴۳۸ کرسی روستایی و ۱۷ کرسی شهری شامل ۷ کرسی شهر مهاباد، ۵ کرسی شهر گوک تپه و ۵ کرسی شهر خلیفان ثبت نام کردند.

خدرلو اضافه کرد: مهلت قانونی اعتراض به نتیجه انتخابات پایان یافته و تاکنون افرادی که به فرمانداری مراجعه کرده‌اند، تنها به تعداد آرا در برخی شعب معترض هستند و یا خواهان اعلام نتیجه شعب رأی گیری به تفکیک هستند، لذا لیست اسامی منتشر شده قطعی است و احتمال نمی‌رود تغییری در آن ایجاد شود.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 شوراهای شهر و روستا فرماندار مهاباد شورا های اسلامی شهرستان مهاباد انتخابات شورا کرسی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه عوامل انتظامی این شهرستان این تعداد خودرو را از ابتدای امسال با اجرای طرح مبارزه با خودروهای بدون پلاک و پلاک مخدوش توقیف کردند، گفت: صاحبان این وسایط نقلیه پس از اعمال قانون و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به رضایت‌مندی شهروندان از برخورد با وسایل نقلیه بدون پلاک، اضافه کرد: برخورد با خودروهای بدون پلاک و اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در طول سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه سرقت، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط خودروهای فاقد پلاک مربوط به فرار از صحنه تصادف، تخلف‌های حادثه‌ساز، دوبل پارک‌های نامتعارف و نبود قابلیت اعمال قانون بر این خودروها است.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: طبق ماده ۲ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی هر وسیله نقلیه موتوری و غیرموتوری و یدک متصل که در راه‌ها حرکت می‌کند، باید دارای پلاک باشد و رانندگی با وسیله نقلیه‌ای که شماره یا پلاک نداشته یا دارای شماره یا پلاک غیرمجاز باشد، ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه پلاک خودروهای نو نیز باید قبل از خروج از نمایندگی نصب شده باشد، گفت: مخدوش کردن پلاک هم اقدامی مجرمانه است و برابر قانون ۶ ماه تا یکسال زندان خواهد داشت و در این خصوص نیز برخوردها بدون اغماض خواهد بود.

طرح توقیف خودروهای بدون پلاک، پلاک مخدوش و همچنین دارای شیشه دودی در شهرستان مهاباد همچنان دارد.

این شهرستان ۲۶۰ هزار نفری دارای بیش از ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تناسبی بودن آرا در حوزه‌های انتخابیه بالاتر از ۳ نامزد اجرا شود
  • رهاسازی آب از سد مهاباد/ توصیه به اهالی روستاهای اطراف شهرستان
  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • اقامت گردشگران در مهاباد ۲۷ درصد افزایش یافت
  • افزایش 27 درصدی سفرهای نوروزی به مهاباد
  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد