Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد میمنت‌آبادی در همایش بزرگ مردمی حماسه حضور در سنندج اظهار داشت: انتخابات  ریاست جمهوری و شوراهای شهر ۱۴۰۰ یک انتخاباتی تاریخی و به یادماندنی برای همه ملت‌های جهان بویژه ملت ایران است.

وی ضمن تقدیر از حضور و مشارکت همه مردم و مسولان در برگزاری انتخابات اظهار کرد: مردم با انتخاب اصلح کسوت ریاست جمهوری را به دوش یکی از خادمان امام رضا(ع) سپردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میمنت‌آبادی یادآور شد: نتیجه انتخابات نشان داد، مردم ایران خواهان دولت و مسوولین و شورایی خادم، ظلم‌ستیز، عدالت‌طلب، آزاده و پایبند به ارزش‌های انقلاب هستند.

وی تاکید کرد: منتخب مردم چه رئیس جمهور، چه شورای شهر و نماینده مجلس موظف است تکلیف خود در قبال مردم و کشور را ادا کند.

این عضو منتخب شورای شهر سنندج اظهار کرد: سوابق خدمتگذاری منتخبین مردم نشان می‌دهد پایبند به سه اصل و رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌هایی هستند که کشور برای آنها هزینه زیادی کرده است.

وی تاکید کرد: من به عنوان منتخب مردم و به نمایندگی از تمام منتخبین شورای شهر با مردم سنندج عهدو پیمان می‌بندم و وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام می‌کنم.

میمنت‌آبادی افزود: در طول چهار سال دوره عضویت در شورای شهر در جهت تحقق مطالبات مردم و رفع مشکلات این شهر از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

وی اعتماد و انتخاب خود به عضویت شوراهای شهر از سوی مردم به مثابه شرف و حیثیت دانست و گفت: این ارزش گرانبها در قلب و ضمیر من پایدار خواهد ماند و به عنوان عنصری مقتدر در راستای رفع مشکلات به پیش خواهیم برد.

اجازه نمی‌دهیم شهرداری حیات خلوت احزاب سیاسی شود

یکی دیگر از منتخبین شورای دور ششم شهر سنندج نیز در این مراسم اظهار داشت: علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان و مشکلات عدیده، مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و در انتخابات اخیر بار دیگر وفاداریشان را به نظام ثابت کردند.

فرزاد زارعی عنوان کرد: شهرداری و شورای شهر آئینه نظام هستند و بنده معتقدم که تصمیمات شهرداری و شورای شهر نقش بسزایی در زندگی شهروندان داشته و انتخاب درست و پیشبرد اهداف، منجر به رضایتمندی مردم از نظام خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه از احقاق حق مردم کوتاهی نخواهم کرد، تصریح کرد: بنده معتقدم ارزش پولی که در شهرداری هزینه می‌شود بالاتر از بیت‌المال بوده چراکه از جیب شهروندان از طریق مختلف همچون دریافت عوارض برداشته می‌شود.

زارعی با بیان اینکه هدف و رویکرد اعضای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سنندج اتحاد و مشورت دسته جمعی است، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم شهرداری حیات خلوت احزاب سیاسی شود و وظیفه نظارت بر عملکرد شهرداری را به خوبی اجرایی می‌کنیم.

این عضو منتخب شورای شهر سنندج اذعان داشت: در آینده‌ای نزدیک شهرداری متعهد و متخصص برای سنندج انتخاب می‌کنیم و از ضرر و زیان به مردم جلوگیری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: یقیناً مطالبات مردم شهر سنندج را از مسئولان کشوری و استانی پیگیری کرده تا در دولت آینده سهمی داشته باشیم.

کاهش مشارکت نتیجه ناکارآمدی دولت فعلی است

سیدانور رشیدی دیگر عضو منتخب شورای شهر سنندج هم در سخنانی ضمن تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات و هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات، نیروی انسانی را مانند سرمایه‌ها و ذخایر معدنی طلا و نقره دانست و افزود: طبق فرمایش پیامبر اکرم (ص) تمام انسان‌ها مانند معادن طلا و نقره ارزشمند هستند.

وی اظهار کرد: در این راستا باید قدردان این معادن و سرمایه های ارزشمند انسانی باشیم.

این منتخب مردم در شورای ششم شهر سنندج خواستار عنایت ویژه به جایگاه جوانان استان و پررنگ شدن نقش آنها در حوزه هیات دولت و سازمان‌ها شد.

وی با اشاره به اینکه در دولت فعلی قوم کرد مورد جفای زیادی قرار گرفتند، از رییس جمهور جدید خواستار عنایت ویژه به مردم استان کردستان و قوم کرد شد.

رشیدی با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و ناکارآمدی دولت قبلی منجر به کاهش حضور مردم شده بود خواستار خدمات‌رسانی به ملت ایران بویژه مردم استان و  حفظ و صیانت از تک‌تک آرای مردم شد.

وی یادآور شد: هیات دولت و کابینه جدید باید مطالبات قوم کرد و اهل تسنن را در چهار سال آینده محقق کند نه اینکه شعارهای عوام فریبانه دولت های قبلی تکرار شود.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج خطاب هب رئیس جمهور جدید گفت: مادامی در کنار شما هستیم که به دور از سیاست‌زدگی در کنار مردم باشید و از این مردم حمایت کنید.

وی عملکرد و برنامه‌های قوه قضاییه را در مبارزه با فساد بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری و به دور از هر گونه سیاست‌زدگی در راستای رونق و توسعه همه جانبه  و اشتغالزایی استان گام بردارید.

به گزارش خبرگزاری فارس، 7 عضو منتخب شورای ششم شهر سنندج از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان هستند.

انتهای پیام/2330/85

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر انقلاب اسلامی عضو منتخب شورای شهر سنندج شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلی، هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام حسین زرافشان در بندرعباس، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، گفت: صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانست و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده محترم شهدا در همه عرصه‌ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزش‌های انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دل‌ها است.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده‌های محترم شهدا را فراموش نمی‌کنند چرا که عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می‌دانند و به واقع این عزیزان میراث داران انقلاب بزرگ اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهدا است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهدا و تداوم راه آنها، دِینی است که بر دوش ما نهاده‌اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می‌اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان با توطئه‌های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهدا همچون همیشه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

کد خبر 6085300

دیگر خبرها

  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند