Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس جهادانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: بیش از ۹۰۰ نفر از آموزش‌های عمومی و تخصصی کسب و ‌کار طرح توسعه مشاغل خانگی به صورت رایگان در استان بهره مند شدند.

جلال الدین صادقی، امروز چهارشنبه دو تیرماه به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: در راستای اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی در استان گفت: این طرح به صورت هدفمند و در فازهای مختلف از جمله شناسایی مزیت‌ها، آموزش، توانمندسازی و شبکه سازی در حال اجراست، که این امر می‌تواند خلاءهای متقاضیان را برای ایجاد یک شغل جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی در تشریح شناسایی مزیت‌ها، توانمندسازی و اتصال به بازار در سه فاز، بیان کرد: مهم‌ترین ویژگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، تولید مبتنی بر بازار و توانمند کردن متقاضیان و کاهش وابستگی به وام است.

رئیس جهادانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: بخشی از طرح به آشنایی افراد با چگونگی راه اندازی مشاغل خانگی و مزیت های راه اندازی، مشاغل مزیت دار استان، شناسایی زنجیره ارزش، شناسایی افراد فعال در مشاغل خانگی استان و ارتباط گیری با آنها، حمایت دستگاه های اجرایی از مشاغل خانگی و آشنایی با ادبیات فروش در فضای مجازی و کانال های مرتبط تخصیص یافته است تا بتوانند به درآمدی پایدار برسند.

صادقی با بیان اینکه این طرح با همکاری اداره کل تعاون، کار و  رفاه اجتماعی به عنوان کارفرما و جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد تسهیلگر و مجری در حال برگزاری است، تصریح کرد: در مرحله بعد این افراد برای تولید با کیفیت به پیشران‌هایی معرفی خواهند شد.

وی یادآور شد: این طرح از نظر پایدارسازی شغل به واسطه استفاده از ظرفیت‌های کارآفرینان، پیشرانان موفق و بخش خصوصی، توانمندسازی و آموزش متقاضی و ایجاد شبکه فروش می‌تواند در تولید و رشد اقتصادی مؤثر باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی توسعه مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد

عباس اکبری روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خمین، گفت: ۹۰ میلیارد ریال اعتبار پارسال در راستای پرداخت وام مشاغل خانگی به متقاضیان چهار دستگاه اجرایی صمت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خمین تخصیص یافت.

وی ادامه داد: ۹۰ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال طرح برای دریافت تسهیلات در سال گذشته به بانک‌های عامل معرفی شدند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خمین تعهد پارسال شهرستان در سامانه رصد را ۷۶۷ نفر عنوان کرد و افزود: یک‌هزار ۷۱۲ نفر در این سامانه ثبت شد که این تعداد ۲۲۳ درصد بیشتر از تعهد شهرستان است.

فرماندار خمین نیز در این نشست با تقدیر از پیگیری ادارات برای پیگیری تخصیص اعتبارات گفت: ادارات از انحراف تسهیلات پرداختی اشتغال با نظارت کامل جلوگیری کنند.

حمید کمانکش افزود: وام اشتغال باید به کسانی پرداخت شود که از آمار بیکاران جامعه جدا شوند.

وی با تقدیر از بانک‌های شهرستان خمین به دلیل همکاری در پرداخت وام اشتغال بیان کرد: حضور روسای بانک‌های عامل در نشست‌های کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ضروری است.

فرماندار خمین اظهار کرد: اولویت بخشی به طرح‌های گروهی در اعطای تسهیلات بنیاد برکت اقدام خوبی است.

خمین با جمعیتی بالغ بر ۱۰۵ هزار نفر در جنوب استان مرکزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت‌ها حذف می‌شود
  • درج نام مادر روی کارت ملی منتفی است/ نام پدر هم از روی کارت ها حذف می شود
  • رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی