Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند وقتی است که خبروام سهام عدالت در رسانه‌ها منتشر و مردم‌به دنبال واریز شدن این‌وام‌هستند. به گزارش پول نیوز، بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای در راستای حمایت از معیشت و افزایش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه و بهبود فرایند تامین مالی زنجیره تولید، شیوه‌نامه اعطای کارت رفاهی هفت میلیون تومانی را ابلاغ کرد. براساس این شیوه نامه همه اشخاص حقیقی از جمله دارندگان سهام عدالت که تا کنون هیچ میزانی از سهام خود را نفروخته‌اند و همچنین کلیه سرپرستان خانوار که حداقل یکی از یارانه‌های نقدی یا معیشتی را دریافت می‌کنند، امکان استفاده از این کارت‌ها را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقف فردی اعتبار قابل اعطا به مشتری در این طرح حداکثر مبلغ ۷۰ میلیون ریال است. مهلت بازپرداخت اعتبار اعطایی به تشخیص موسسه اعتباری حداکثر ۱۸ ماه است.

عرضه اولیه بورس طرفداران زیادی دارد و سهامداران همیشه پیگیر خبر آن هستند. از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون پنج عرضه اولیه راهی بازار سرمایه شده اند و اکنون خبر از عرضه بعدی به میان آمده است. ششمین عرضه اولیه امسال با نام محصولات کاغذی لطیف و با نماد معاملاتی «لطیف۱» در روز دوم تیر ۱۴۰۰ در بازار فرابورس انجام می‌شودتعداد سهام قابل عرضه این شرکت ۲۶ میلیون برگه سهم است و سهمیه هر کد بورسی ۵۰ سهم است همچنین دامنه قیمتی هر سهم از ۳۰۰۰ تا ۳۲۵۰ تومان است و حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای گرفتن این عرضه اولیه ۱۶۲ هزار تومان است. در صورتی که میزان مشارکت ۲.۵ میلیون نفر باشد، برآورد می‎‌شود به هر نفر حداکثر ۱۱ سهم برسد که ۳۶ هزار تومان نقدینگی نیاز خواهد داشت.

از سال ۹۷ به بعد، افرادی که از بانک مرکزی سکه خریداری کرده اند باید مالیات پرداخت کنند. در میان مشمولان پرداختمالیات سکه کسانی هستند که هنوز نسبت به پرداخت مالیات اقدام نکرده اند و مالیات آن‌ها عقب افتاده است. طبق دستورالعمل سازمان امور مالیاتی، کلیه خریداران حقیقی سکه از بانک مرکزی در سال گذشته تا پایان امروز برای پرداخت مالیات فرصت دارند.

محمد مسیحی، معاون درآمد‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور افزود: با تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا، مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۹ صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه سال جاری تمدید شد که بر این اساس، دریافت‌کنندگان سکه در سال ۱۳۹۹ نیز تا تاریخ مذکور فرصت دارند نسبت به پرداخت مالیات مقطوع سکه و یا حسب مورد نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند.

صرافی کریپتولند که چند وقتی بسته شده بود و نگرانی‌های برای سپرده گذارانش ایجاد شده بود، از امروز آغاز به کار کرد.

کاربران این سایت می‌بایست به منظور احراز هویت، بر اساس جدول زمان‌بندی اعلام شده و رقم آخر کد ملی خود، مشخصات خود را در سایت cryptoland.com ثبت کنند. نوبت ثبت نام کاربرانی که رقم آخر کد ملی آن‌ها ارقام ۰، ۱ و ۲ است، روز سه شنبه اول تیرماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ خواهد بود. نوبت ثبت نام کاربرانی که رقم آخر کد ملی آن‌ها ارقام ۳، ۴ و ۵ است، روز چهارشنبه ۲ تیرماه خواهد بود. نوبت ثبت نام کاربرانی که رقم آخر کد ملی آن‌ها ارقام ۶، ۷ و ۸ است، پنجشنبه ۳ تیرماه خواهد بود. نوبت ثبت نام کاربرانی که رقم آخر کد ملی آن‌ها رقم ۹ است و همچنین کاربرانی که به هر دلیل موفق به ثبت نام در تاریخ‌های قبلی نشده‌اند، جمعه ۴ تیرماه خواهد بود. بدیهی است که در صورت عدم ثبت‌نام در مهلت مقرر، تبعات و مسئولیت این اقدام با کاربر خواهد بود.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس اوراق بهادار شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، تعویض بخاری‌های فرسوده یا رده‌پایین در کشور از این جهت اهمیت دارد که طبق گفته کارشناسان حوزه انرژی، افت فشار پارس جنوبی که ۵۰ درصد گاز مورد نیاز کشور را تامین می‌کند از سال ۱۴۰۴ شروع خواهدشد و این درصورتی است که طبق گفته مسئولان شرکت ملی گاز در کشور بیست میلیون بخاری فرسوده یا رده پایین وجود دارد که دو برابر استاندارد گاز مصرف می‌کنند.

به منظور کاهش مصرف گاز وسایل گرمایشی در فصل سرد سال، ساجد کاشفی، سرپرست مدیریت انرژی و کربن شرکت‌ملی‌گاز از تعویض چهار میلیون بخاری توسط این شرکت خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده بود تا در پنج استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمانشاه و همدان ده هزار بخاری با رده A و B جایگزین بخاری‌های فرسوده یا با باراندمان پایین شود، اما به دلیل محدودیت‌هایی که مبحث ۱۷ مقررات ساختمان در نصب این بخاری‌ها به وجود آورده بود، از این تعداد فقط چهار هزار عدد بخاری تعویض شد.

همچنین به منظور افزایش بهره‌وری انرژی در کشور، شورای اقتصاد در سال ۱۴۰۱ طرحی را تصویب و شرکت ملی گاز را موظف کرد، طی پنج سال، چهار میلیون و صدهزار بخاری رده A و B را در کشور جایگزین بخاری‌های با بهره‌وری پایین کند.

سرپرست مدیریت انرژی و کربن شرکت ملی گاز درباره این مصوبه می‌گوید: شرکت ملی گاز اسامی مشترکانی که باید بخاری آنها تعویض شود را در اختیار سرمایه‌گذار می‌گذارد و به ازای هر بخاری رده A و رده B که جایگزین شود، ۴۶۶ و ۳۷۸ مترمکعب گواهی صرفه‌جویی صادر و در اختیار سرمایه‌گذاران می‌گذارد، آن‌ها می‌توانند یا این گواهی‌های صرفه‌جویی را در بورس انرژی بفروشند و یا معادل فیزیکی گاز را تحویل بگیرند.
 
با وجود این طرح، اما سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگانی مانند آقای اصغر امینی از وجود متقاضی و نقدشدن این گواهی‌های صرفه‌جویی اطمینان ندارند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در مقابل ساجد کاشفی درخصوص راهکار‌های شرکت ملی گاز برای فروش این گواهی‌ها می‌گوید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

طبق گفته سرپرست مدیریت انرژی شرکت ملی گاز اگر هم این گواهی‌ها در بورس انرژی به فروش نرسد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی در پایان، ضمن بیان اینکه اعتبار حساب‌بهینه‌سازی نیز از طریق منابعی، چون جرایم حاصل از سوزاندن گاز فلر توسط صنایع تامین می‌شود، گفت: طبق ضمانت‌های اجرایی که در بورس انرژی دیده شده اگر شرکت ملی گاز  به هر دلیل نسبت به تحویل گاز صرفه‌جویی شده اقدامی نکند جریمه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • تحلیل سهام برکت ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • تصمیمات نادرست دولت بورس را سوزاند؟
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود
  • با عرضه سهام این شرکت: دست سیتی رو می‌شود!