Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرشاد فرجی مدافع تیم پرسپولیس پس از اخراج در دربی دور برگشت به دلیل تخلفاتش در این مسابقه با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، دو جلسه قطعی و یک جلسه تعلیقی محروم شد.

این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس پس از صدور این رای تاکنون سه بار با سازمان لیگ نامه نگاری کرده و ضمن اعتراض به حکم، درخواست کرده با توجه به گذشتن نیمی از محرومیت فرجی و عذرخواهی وی، محرومیتش یک جلسه کسر شود تا بتواند مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برای سرخ‌پوشان بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا از فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس اطلاع داده‌اند تکلیف این بازیکن برای حضور در دیدار مقابل مس نهایت تا عصر امروز مشخص خواهد شد. فرجی پس از اخراج در دربی و صدور رای علیه خود، دیدار با  ذوب آهن در لیگ برتر و تراکتور در سوپرجام را از دست داده است.

تاکنون غیبت سیامک نعمتی، وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا در ترکیب پرسپولیس برای این مسابقه قطعی شده و کادرفنی این تیم امیدوار است با تخفیف محرومیت فرجی بتواند از وی مقابل شاگردان محمد ربیعی استفاده کند. 

سرخ پوشان از ساعت 19:15 جمعه میهمان مس رفسنجان هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس مس رفسنجان و پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس ۱۰۰ تایی شد!

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی ترابی ستاره پرسپولیس این هفته هم تاثیرگذار بود و یک پاس گل دیگر به نام خود ثبت کرد.

ترابی که یازدهمین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند، تا امروز در ۲۴۶ بازی به میدان رفته که برای تیم‌های سایپا و پرسپولیس بوده است.

ترابی با پاس گلی که این هفته داد به رکورد ۵۵ پاس گل در لیگ برتر رسیده است که این آمار ترابی را در بین ۵ پاسور برتر تاریخ لیگ برتر قرار می‌دهد.

همچنین ترابی تا حالا در لیگ برتر ۴۵ گل هم زده که مجموع تاثیرگذاری او را در تیم‌هایی که حضور داشته، به عدد ۱۰۰ می‌رساند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • ال‌کلاسیکوی سرنوشت‌ساز؛ تکلیف لالیگا مشخص می‌شود
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود
  • ستاره پرسپولیس ۱۰۰ تایی شد!
  • زمان بازگشت بیرانوند به میادین مشخص شد