Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@07:32:08 GMT

پاسخ زاکانی به انتقادات درباره استخدام نیرو

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۹۴۵۴

پاسخ زاکانی به انتقادات درباره استخدام نیرو

علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلسدرباره تراکم جمعیت و افزایش ورود افراد به بهانه پست‌های مختلف در مرکز پژوهش‌ها و مغایرت آن با چابک‌سازی و صرفه جویی در هزینه‌ها و همچنین محل تامین هزینه‌ها آنها، اظهار داشت: این‌ هزینه‌ها دولتی است؛ یعنی سالانه مرکز پژوهش‌ها برنامه‌ای را مصوب می‌کند و در بودجه سالانه می‌آید و غیر از آن هزینه‌های متدوال، هزینه‌ای انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قبلا نیز توضیح داده‌ام، اینکه این مسئله را بیان می‌کنند، اشتباه می‌کنند و حرف نادرست می‌زنند؛ چراکه در مرکز پژوهش‌ها کلا ۲۵۰ پست داریم، قبل از بنده ۲۲۳ نفر در این پست‌ها حضور داشته‌اند و زمان بنده ۲۲۵ نفر شده اند، یعنی دو نفر اضافه شده‌ است.

نماینده مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: الباقی مجموعه تلاش‌هایی است که مجلس دارد و ما عملا در حوزه طرح‌ها و لوایح چیزی نزدیک به دوبرابر دوره‌های قبل ارجاعی به مرکز پژوهش‌ها داشته‌ایم و یا حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد درخواست نمانیدگان افزایش یافته است، بنابراین به ازای این افزایش، مرکز برای پاسخ دادن معتبر فعالیت‌های خودش را بیشتر می‌کند./ایلنا

منبع: فردا

کلیدواژه: زاکانی انتقادات استخدام نیرو مرکز پژوهش ها هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در پرداخت وام فرزندآوری متقاضیان را چشم انتظار گذاشت

دولت به جهت کمک به خانواده‌هایی که صاحب فرزند می‌شوند تسهیلات فرزندآوری در نظر می‌گیرد تا هنگام تولد نوزاد به آنها کمک رسانی شود. اما شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از شهرستان ماکو خبر از تاخیر در پرداخت وام فرزندآوری داد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، وام فرزند آوری چرا باید اینهمه طول بکشد تا واریز شود. بنده از شهرستان ماکو مزاحمتون می‌شوم بعد از چهار ماه پیامک برای بنده ارسال شد و مراجعه به بانک کردم، اما گفتند به ارسال پیامک مرتبط نمی‌شود و باید با شما تماس بگیریم و بعد از یک سال الی یک سال و نیم وام به دستتان خواهد رسید پیگیری کنه چرا واقعا؟ بچه بزرگ می‌شود روز‌های سخت  بگذرد چه نیازی به این پول داریم.

منبع: امید حبیبی - آذربایجان غربی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برای پُررنگ شدن مشارکت‌ مردم و داده‌محوری در شهرداری تلاش می‌کنیم
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند
  • ببینید | بیان چه جملاتی در اجابت دعا مؤثر است؟
  • گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار با ۳۰۰۰ نیرو
  • بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در حمایت از اقدام نیرو‌های مسلح
  • هزینه‌کرد ماهانه ۶۰ میلیارد تومان در تامین درمان ایلام
  • ژنرال صهیونیست: آمریکا و اسرائیل در باز داشتن ایران از حمله شکست خوردند
  • پژوهش در خدمت تحول
  • اهمّیت شکرگذاری در جلد پنجم کتاب «طعم شیرین خدا»
  • تاخیر در پرداخت وام فرزندآوری متقاضیان را چشم انتظار گذاشت