Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@16:56:24 GMT

رازگشایی از 4 جنایت با انگیزه‌های شخصی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۹۴۶۵

در اولین پرونده مردی صبح دیروز پس از به‌قتل‌رساندن جوان اهل دهلران در استان ایلام متواری شده بود که کارآگاهان پلیس آگاهی او را در کمتر از دو ساعت شناسایی و دستگیر کردند. درپی به‌قتل‌رسیدن این جوان و متواری‌شدن قاتل با توجه به حساسیت موضوع، تلاش برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد. در این راستا اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی شهرستان دهلران در همان ساعات اولیه وقوع قتل برای بررسی موضوع به منطقه وقوع جرم اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی و به‌کاربردن تمام توان عملیاتی و اطلاعاتی توانستند ردپای قاتل متواری را در یکی از روستاهای اطراف دهلران پیدا کنند. آنها سپس موفق شدند در عملیاتی غافلگیرانه قاتل را دستگیر کنند. متهم در بازجویی فنی پلیس ارتکاب قتل را قبول کرد و گفت به‌دلیل اختلافات شخصی دست به این جنایت زده است. او سپس همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

در جنایتی دیگر مردی که زنی جوان را به قتل رسانده بود، بعد از هشت ساعت فرار به دام افتاد. با اعلام خبری ازسوی بیمارستانی در قم مبنی‌بر فوت یک زن جوان به‌علت ضرب و جرح و واردشدن ضربه به سر او بلافاصله مأموران در محل حضور یافتند. به گزارش رکنا در تحقیقات پلیس مشخص شد یکی از اراذل‌واوباش قم که به‌تازگی از زندان آزاد شده، این زن جوان را به داخل منزل خود کشانده و پس از درگیری، وی را مورد ضرب‌وشتم قرار داده و ضربات سنگینی را به سر او وارد کرده است. مأموران با انجام تحقیقات گسترده در مدتی حدود هشت ساعت قاتل را شناسایی کردند و در اقدامی غافلگیرانه برای دستگیری او وارد عمل شدند. متهم که تلاش می‌کرد، با یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه متواری شود؛ با شلیک چند تیر هوایی دستگیر شد و وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، به ارتکاب جنایت و همچنین سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان قم تأکید کرد: متهم به‌همراه پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی معرفی شد. در همین حال دادستان عمومی و انقلاب علی‌آباد کتول درباره سومین جنایت گفت: در این حادثه برادر بزرگ‌تر هنگام جدال کلامی، کنترل خود را از دست داد و با پرت‌کردن چاقو به سمت برادر کوچک‌تر که 18 سال داشت، او را مجروح کرد. حسینعلی‌ایزد افزود: مصدوم بلافاصله به بیمارستان منتقل شد، اما متأسفانه براثر شدت جراحت جان خود را از دست داد. دادستان ایزد گفت: برادر بزرگ‌تر در بیمارستان بازداشت شد. عامل جنایت چهارم سرنوشتی متفاوت داشت. او که یک خواهر و برادر را قربانی کینه خود کرده بود، بعد از ارتکاب جنایت اقدام به خودکشی کرد و روی تخت بیمارستان جان باخت. 

این مرد گچسارانی از مدت‌ها قبل با همسرش اختلاف داشت تا اینکه این زوج از هم جدا شدند. بعد از آن مرد جوان اصرار داشت همسر سابقش به زندگی با او بازگردد و دوباره با هم ازدواج کنند، اما زن مطلقه با اینکه دو فرزند داشت این پیشنهاد را مصرانه رد می‌کرد تا اینکه شوهر سابق او به‌دلیل کینه‌ای که به دل گرفته بود سلاحی تهیه کرد. او به خانه همسر سابقش رفت و این زن و برادرش را هدف گلوله قرار داد.

متهم پس از انجام این قتل‌ها به خودش نیز شلیک کرد و مجروح شد. این مرد به بیمارستان انتقال یافت اما به‌علت شدت جراحات جانش را از دست داد. بااین‌حال تحقیقات برای روشن‌شدن جزئیات بیشتر از این آدم‌کشی ادامه دارد.

منبع: روزنامه شرق

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آرزوی قهرمانی چوپان در مسترالمپیا ۲۰۲۴ از طرف هانی رامبد

هادی چوپان، برترین نماینده بدنسازی ایران که در سال ۲۰۲۲ موفق به کسب قهرمانی مسترالمپیا شد، سال گذشته از تکرار این قهرمانی باز ماند و حالا برای کسب این عنوان در سال ۲۰۲۴ تلاش می‌کند. هانی رامبد، مربی سرشناس این رشته هم هدایت چوپان و هم درک لانسفورد، حریف قدرتمند او را به عهده دارد. کریس بامستد، قهرمان فیزیک کلاسیک مسترالمپیا نیز زیر نظر او کار می‌کند.

رامبد با انتشار عکسی در صفحه مجازی خود از کسب قهرمانی‌ها و نایب قهرمانی شاگردان خود در مسترالمپیای ۲۰۲۲ یاد کرد که چوپان مدال طلا را از آن خود کرده بود. در متن این پست آمده است: «انگیزه دوشنبه! بازگشت به مستر المپیای ۲۰۲۲».

وی با یادآوری سالی که هادی مدال طلا را کسب کرده بود، برای ایجاد انگیزه در شاگردان خود از این عکس استفاده کرد و همینطور برای کسب قهرمانی ۲۰۲۴ توسط او و تکرار این نتایج آرزوی موفقیت داشت.

منبع: ایرنا

tags # هادی چوپان سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • طناب دار بر گردن عامل جنایت برج سپید | توقف حکم ۲ قاتل و یک متجاوز در لحظه آخر
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • اتفاق باورنکردنی؛ چاقوکشی مربیان در کشتی نونهالان! + ویدیو
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد
  • هری کین: رد شدن توسط آکادمی آرسنال باعث انگیزه من شده است
  • (عکس) هانی رامبد به هادی چوپان انگیزه داد
  • (عکس) آرزوی قهرمانی چوپان در مسترالمپیا ۲۰۲۴ از طرف هانی رامبد
  • جنایت وسط خیابان گاندی بعد از مشاجره؛ قتل یک زن با ۲۰ ضربه چاقو