Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرجام سمیعی معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان گفت: از ابتدای امسال مجوز سرمایه‌گذاری ۶ طرح گردشگری در این استان صادر شد.

او افزود: این مجوز‌ها برای احداث سه اقامتگاه بوم‌گردی، ۲ اردوگاه گردشگری و یک هتل‌ آپارتمان در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، سامان، کوهرنگ و کیار صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

خسارت حدود چهار هزار میلیاردی کرونا به صنعت گردشگری

سمیعی اضافه کرد: برای راه‌اندازی این تعداد طرح گردشگری ۳۷۴ میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و بخش خصوصی هزینه خواهد شد و مساحت مجموع این تعداد طرح گردشگری ۱۶۴ هزار و ۶۳۶ متر مربع و زیربنای آن‌ها هفت هزار و ۷۶۶ متر مربع است.

او ادامه داد: با اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌های گردشگری زمینه اشتغال مستقیم ۱۱۰ نفر در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح گردشگری اردوگاه گردشگری طرح گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۴۰۰۰ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری

معاون تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: تا امروز ۳۸۷۶ نفر در پایگاه‌های اسکان نوروزی استان پذیرش شده‌اند که بیشترین آمار پذیرش در پایگاه‌های نوروزی مربوط به شهرستان‌های شهرکرد، لردگان و بروجن است.

مصطفی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تا امروز، چهارشنبه، هشتم فروردین، تعداد سه هزار و ۸۷۶ نفر در پایگاه‌های اسکان نوروزی استان پذیرش شده‌اند که بیشترین آمار پذیرش در پایگاه‌های نوروزی مربوط به شهرستان‌های شهرکرد، لردگان و بروجن است

وی با بیان این‌که استقبال مسافران نوروزی از ستادهای اسکان شهرستان لردگان در حال افزایش است، ادامه داد: هم اکنون تعداد ۲۱ پایگاه اسکان، ۷۱ مدرسه و ۴۵۰ کلاس درس آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستند که با توجه به احتمال بارش باران و وقوع سیل تعداد ۲۰ مدرسه برای اسکان مسافران در شرایط بحران در نظر گرفته شده است.

معاون تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان گفت: اسکان نوروزی میهمانان از بیست‌وهشتم اسفند آغاز شده است و تا دوازدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

کد خبر 739548

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای برخی استان ها
  • جزئیات روند سرمایه گذاری خارجی در یک دهه اخیر
  • نصاب سرمایه گذاری خارجی در ۱۶ سال گذشته، شکسته شد
  • نگاه وزارت میراث فرهنگی، تسهیل‌گری در جذب سرمایه‌گذاری گردشگری است
  • بهبود گردشگری چهارمحال و بختیاری باعث کاهش بیکاری می‌شود
  • استان چهارمحال و بختیاری نیاز به تغییرات گردشگری دارد
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • پذیرش ۴۰۰۰ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • پذیرش ۴ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • بیش از ۲۰۰۰ هکتار از اراضی استان چهارمحال و بختیاری به سامانه‌های نوین آبیاری تجهیز شدند