Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف خدرلو فرماندار مهاباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: تعداد آرای صحیح انتخابات شورا‌های اسلامی شهر مهاباد ۳۲ هزار و ۴۷۵ رأی، شهر گوک تپه ۱ هزار و ۶۸۹ رأی و خلیفان نیز ۳۰۱ رأی بوده است.

او افزود: تعداد ۷۰۶ نفر برای تصدی ۴۳۸ کرسی روستایی و ۱۷ کرسی شهری شامل ۷ کرسی شهر مهاباد، ۵ کرسی شهر گوک تپه و ۵ کرسی شهر خلیفان ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدرلو با بیان اینکه میزان مشارکت در انتخابات این دوره تصریح کرد: میزان مشارکت در مقایسه با انتخابات دوره قبل شورا‌های اسلامی کاهش یافته، اما در مقایسه با انتخابات نمایندگی در مجلس شورای اسلامی افزایش یافته است.

رئیس ستاد اتنخابات مهاباد بیان داشت: در دوره قبل نفر اول با کسب ۹ هزار و ۷۱۲ رأی و نفر هفتم با ۴ هزار و ۹۲۸ رأی به شورای شهر مهاباد راه یافته بودند، بنابراین میزان رأی کسب کرده توسط نفر اول شورای اسلامی شهر این دوره، از نفر هفتم دوره قبل نیز کمتر است.

او با بیان اینکه ۵۷ درصد رأی دهندگان در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا را آقایان ۴۳ درصد را خانم‌ها تشکیل داده‌اند، اعلام کرد: در مجموع میزان مشارکت در روستا‌های بیشتر از شهر‌ها بود و تعداد ۱۳۱ روستای شهرستان مهاباد دارای شورای ۳ نفره و ۷ روستا نیز دارای شورای ۵ نفره خواهند بود.

خدرلو گفت: آکو جنگلی با ۴ هزار و ۹۴ رأی به عنوان نفر اول، طاهر جنگلی با کسب ۳ هزار ۹۷۸ رأی به عنوان نفر دوم، امید خضری با کسب ۳ هزار و ۹۱۳ رأی به عنوان نفر سوم، حمزه نوذری با ۳ هزار و ۸۹۷ رأی به عنوان نفر چهارم، چیا آذربار با کسب ۳ هزار و ۸۹۶ رأی به عنوان نفر پنجم، آرش شهابی دهبکری با کسب ۳ هزار و ۲۱۴ رأی به عنوان نفر ششم و یوسف گنجی نیز با کسب ۲ هزار و ۹۴۲ رأی به عنوان نفر هفتم به ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر مهاباد راه یافتند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 شوراهای شهر و روستا فرمانداری مهاباد رأی به عنوان نفر شورا های اسلامی کسب ۳ هزار اسلامی شهر شهر مهاباد کرسی شهر ۳ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ثبت فعالیت اعضای واجد شرایط در انتخابات ششمین دوره مجامع کشوری رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
گفتنی است، بازه زمانی تعیین شده برای ثبت فعالیت‌های اعضاء و داوطلبان در سامانه هلال من به عنوان یکی از شرایط شرکت در ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در سال جاری تا ۱۵ اردیبهشت سال جاری تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • فوت مرد 71 ساله مهابادی هنگام جمع آوری گیاهان کوهی
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخوردار است
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخودار است
  • مرد ۷۱ ساله مهابادی بخاطر جمع آوری گیاهان کوهی جان باخت
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در مسابقات جنوب استان
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در رقابت‌های جنوب استان
  • معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد