Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@02:19:01 GMT

پژوهش‌های حوزه مدیریت شناختی حمایت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۹۷۳۸

پژوهش‌های حوزه مدیریت شناختی حمایت می‌شوند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به اهمیت ورود فناوری‌های علوم انسانی و شناختی به مدیریت، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طرح‌های پژوهشی درحوزه مدیریت شناختی حمایت می‌کند.

این ستاد زمینه‌ای را فراهم آورده تا دانش مدیریت شناختی به عنوان یکی از رشته‌های دانشگاهی مورد توجه قرار بگیرد و زمینه توسعه آن با ورود پژوهش‌های کاربردی و فناورانه فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حمایت از پژوهش‌ها در حوزه مدیریت شناختی

حمایت از فعالان حوزه پژوهش، فناوران و دانشگاهیان در عرصه شناختی، یکی از اولویت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است و بر همین اساس، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی با هدف تحقق بخشیدن به اهداف و اولویت‌های مدیریت مانند مدیریت راهبردی، مدیریت نیروی انسانی، مدیریت بازاریابی بر اساس علوم، مبانی و رویکردهای شناختی از پژوهشگران فعال در این حوزه دعوت کرد.

 پژوهشگران و محققان می‌توانند در چهار حوزه رهبری ومدیریت راهبردی، مدیریت رفتار سازمانی و سرمایه های انسانی، مدیریت برندینگ و بازاریابی و رویکردهای جدید در مدیریت و سازمان  مانند علوم اعصاب سازمانی، داده‌کاوی هوشمند شناختی در مدیریت با رویکردهای شناختی ، طرح های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

علاقمندان برای آگاهی از اولویت‌های ویژه این فراخوان به فایل راهنمای ثبت طرح پژوهشی مدیریت شناختی در وب‌سایت ستاد مراجعه کنند.

تمامی پژوهشگران توانمند و دارای شرایط با دریافت فرم طرح‌نامه و تکمیل آن بر اساس راهنمای پروپوزال، طرح پژوهشی مدیریت شناختی را تکمیل کرده و از 10 تا 20 تیرماه سال جاری فرصت دارند تا از طریق کارتابل کاربری خود در سایت ستاد بارگذاری کنند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: علوم انسانی مدیریت شناختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود

به گزارش «نماینده»، وحید جلال زاده در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند)، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نظارت‌ها و جلساتی که با ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع داشتند نسبت به تقویت و توسعه پژوهش، علوم و فناوری در حوزه های دفاعی و امنیتی ذیل موسسات تابعه وزارت دفاع به نتیجه رسید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این خصوص دولت هم پیشنهاداتی ارائه کرد و در کمیسیون امنیت ملی با حضور دستگاه‌های مختلف بررسی‌های لازم صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه به منظور طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین سازمانی با عنوان سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی شکل گرفت، بیان کرد: این سازمان به همت شهید فخری‌زاده و با هدف دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی در حال و آینده و با تأکید بر نوآوری و پشتیبانی از توسعه آن و در راستای غافلگیری فناورانه دشمن و پیشگیری از غافلگیری فناورانه کشور با تأکید بر مدیریت و دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور شالوده شکن و پرمخاطره و برترساز در حوزه‌های تهدیدهای نوین و نوپدید شکل گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به تصویب این طرح در صحن علنی امروز مجلس، تصریح کرد: امیدواریم با تشکیل این سازمان شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات دشمن باشیم.

دیگر خبرها

  • ایران خواستار اشتراک دانش، فناوری و حمایت مالی کشور‌ها در بهبود حوزه‌های آبخیزداری مناطق خشک و نیمه‌خشک
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان توسط دستگاه‌های اجرایی