Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@07:44:15 GMT

فیلم| تداوم یورش اشغالگران قدس به «شیخ جراح»

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۹۷۹۸

‍‍‍‍‍‍

یورش شهرک نشینان صهیونیست و نظامیان رژیم صهیونیستی به بخش‎هایی از قدس اشغالی همچنان جریان دارد. خبرگزاری میزان – یورش و هجوم نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف اراضی اشغالی و کرانه باختری، همچنان ادامه دارد و نگرانی‌ها در مورد از سر گرفته شدن دور جدیدی از خشونت‌ها میان این رژیم و مقاومت فلسطین را تشدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش «شهاب و فلسطین الیوم»، شهرک نشینان صهیونیست سه شنبه شب با پوشاندن صورت خود به محله «شیخ جراح» در «قدس اشغالی» هجوم بردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   آن‌ها در این هجوم از بمب‌های آتش زا و کوکتل مولوتف علیه فلسطینیان استفاده و خودرو‌های آنها را تخریب کردند.   نظامیان صهیونیست در حمایت از شهرک نشینان تلاش کردند تا جوانان فلسطینی را که برای کمک به ساکنان محله «شیخ جراح» در این محل حاضر شده بودند، متفرق کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: یورش نظامیان صهیونیست به شیخ جراح سرکوب صدای فلسطینیان در شبکه‌های اجتماعی همزمان با این درگیری‎ها، جوانان فلسطینی در شرق «نابلس»، با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   نظامیان صهیونیست در ادامه تجاوزگری‌های خود، صبح روز چهارشنبه، ۲ تیر، به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری یورش بردند.   اشغالگران همچنین کارزار بازداشتی را کرانه باختری کلید زدند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     یورش پیشین رژیم صهیونیستی به محله «شیخ جراح» به جنگ ۱۱ روزه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه منجر شد که به زعم تحلیلگران و کارشناسان امور دفاعی و امنیتی، شکستی آشکار برای این رژیم بود.   انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل قدس شیخ جراح

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تحولات بین الملل قدس شیخ جراح کد ویدیو دانلود فیلم اصلی نظامیان صهیونیست رژیم صهیونیستی شیخ جراح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ یورش وحشیانه پلیس صهیونیست‌ها به یک مرکز یهودی در قدس

بامداد امروز نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به یک مرکز یهودی در قدس اشغالی یورش برده و صحنه‌هایی از رفتار وحشیانهٔ خود در ضرب‌وشتم یهودیان مخالف صهیونیسم را ثبت کردند.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ یورش وحشیانه پلیس صهیونیست‌ها به یک مرکز یهودی در قدس
  • وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و متجاوزان به کرانه باختری
  • اوضاع ناگوار اسیران شکنجه شده فلسطینی
  • یورش صهیونیست‌ها به نابلس/ ۴ فلسطینی شهید و مجروح شدند
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ شهادت جوان فلسطینی+ فیلم
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ یک فلسطینی زخمی شد+ فیلم
  • بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های ویران‌شده باوجود تداوم حمله‌ها
  • آخرین آمار شهدا، زخمی‌ها و خسارت‌ها در غزه
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به آوارگان در خیابان الرشید غزه+فیلم
  • یورش شهرک نشینان مسلح به منطقه رام‌الله در کرانه باختری