Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری با بیان این که در چهار سال اخیر ۵۴ نفر از اعضای پارلمان شهری شهرهای مازندران بازداشت شدند، اظهار کرد: عمده تخلفات این افراد مربوط به مسائل مالی بود و پرونده‌ آنان نیز در حال رسیدگی است. همچنین پرونده مربوط به تخلفات شهردار اسبق ساری نیز برای رسیدگی به تهران فرستاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرونده شهردار اسبق ساری به لحاظ مسئولیتی که در دولت دارد، حسب قانون آیین دادرسی کیفری باید با قرار عدم صلاحیت به دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارسال می‌شد و در اجرای همین قانون این کار صورت گرفت و پرونده اکنون در تهران مطرح است.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین پرونده بعدی اعضای شورای شهر ساری به لحاظ اقاریری که متهمان دستگیر شده نسبت به شهردار اسبق داشتند، هم برای رسیدگی توامان به همان استناد قانونی با قرار عدم صلاحیت به دادسرای تهران ارسال شد و هر دو پرونده در دادسرای تهران مطرح و در حال رسیدگی هستند.

رئیس کل دادگستری مازندران درباره یکی دیگر از پرونده‌های مهم شورای شهر پنجم در مازندران اظهار کرد: پرونده شورای شهر بابل هم در مرحله انجام تحقیقات است و قرار نهایی در دادسرا هنوز صادر نشده است. ما در قالب دستورالعمل پرونده‌های مهم، این پرونده‌ها را رصد و پیگیری می‌کنیم و از دادستان محترم و بازپرس مربوطه خواستیم که روند رسیدگی را با در نظر داشتن دقت در بررسی تسریع کنند.

اکبری درباره طولانی شدن فرآیند رسیدگی به این پرونده‌ها تصریح کرد: برای بررسی این پرونده‌ها به دلیل اهمیتی که دارند و مطرح بودن مسائل مالی، به حسابرسی دقیق و کار کارشناسی نیاز است و بخشی از طولانی شدن روند تحقیقی به طولانی شدن روند بررسی اسناد و مدارک و اظهارنظر کارشناسی ارتباط دارد. به محض این که اظهارنظر کارشناسی ارائه شود مراحل صدور قرار نهایی انجام خواهد شد و اگر با کیفرخواست به دادگاه بیاید در دادگاه هم با شرایط ویژه رسیدگی می‌شود.

کد خبر 609564 برچسب‌ها استان مازندران شورای شهر قوه قضائیه شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران شورای شهر قوه قضائیه شهر پرونده ها شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوباره دادگاه منافقین از ۲۸ فروردین

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسیدگی به پرونده متهمان تشکیلات مجاهدین خلق (معروف به منافقین) از روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه سال جاری از سر گرفته می‌شود.

تاکنون ۱۰ جلسه برای رسیدگی به این پرونده در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست حجت الاسلام دهقانی برگزار شده است. این پرونده ۱۰۴ متهم حقیقی و یک متهم حقوقی (تشکیلات گروهک منافقین) را دارد.

اولین جلسه دادگاه در ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲و جلسه دادگاه دهم در ۱۷ بهمن ۱۴۰۲برگزار شد.

گفتنی است، ادامه رسیدگی به این پرونده به ۲۸ فروردین سال ۱۴۰۳ موکول شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»
  • محکومیت نانوای متخلف در یزد
  • با حکم تعزیرات حکومتی نانوای متخلف نقره داغ شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ فروردین‌
  • برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
  • آغاز دوباره دادگاه منافقین از ۲۸ فروردین
  • بازداشت یک عضو شورای شهر رشت؛ ماجرا چیست؟
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ فروردین
  • بازداشت یک عضو شورای شهر رشت ؛ ماجرا چیست؟
  • ظرفیت آبرسانی در مازندران ۶۵۰ لیتر برثانیه افزایش می یابد