Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و چوکا تالش در دیدارهای خانگی به ترتیب برابر تیم های مس کرمان و استقلال ملاثانی به برتری رسیدند اما تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده گیلان مقابل حریفش متحمل شکست شد.

در جریان این رقابت ها، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی یکی از نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول در ورزشگاه تختی بندرانزلی رو در روی تیم قدرتمند و مدعی مس کرمان قرار گرفت که در نهایت تیم فوتبال ملوان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملوانان که هفته گذشته و در یک بازی خارج از خانه متحمل شکست شده بودند، تمام عزم خود را جزم  کرده تا در این دیدار خانگی و برابر یاران فرهاد کاظمی به پیروزی برسند که در نهایت نیز موفق به این امر شدند و سه امتیاز حساس این بازی سخت را تصاحب کردند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در طول بازی فرصت های مناسبی برای گلزنی داشتند و می توان گفت که برتر از حریف خود ظاهر شده و شایسته پیروزی در این دیدار بودند که البته این بازی یکی از حساس ترین دیدارهای هفته سی ام لیگ دسته اول محسوب می شد.    

از سوی دیگر تیم فوتبال مس کرمان که فرهاد کاظمی مربی کاربلد و باتجربه را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد، برای اینکه فاصله اش را با تیمهای صدر جدولی کاهش دهد و همچنان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشد در بازی برابر ملوان نیازمند پیروزی بود اما این تیم در نهایت در ورزشگاه تختی بندرانزلی با یک گل مغلوب ملوان شد تا فاصله این تیم با مدعیان لیگ افزایش یابد. 

در نیمه اول این دیدار تیم های ملوان و مس کرمان بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و بازیکنان ۲ تیم نیز، فرصت های مناسب گلزنی به دست آوردند اما این فرصت ها تبدیل به گل نشد تا نیمه اول این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم این دیدار، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برتری محسوسی را نسبت به حریف خود داشت و به خصوص در دقایق پایانی، تیم برتر میدان بود تا اینکه در دقیقه ۸۵ امیرعباس حسنی بازیکن این تیم که در نیمه دوم وارد زمین بازی شده بود، گل برتری ملوان را به ثمر رساند تا در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ملوانان خاتمه یابد.

دومین پیروزی متوالی خانگی چوکا و پیوس 

اما تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول کشور در هفته سی ام این رقابت ها در یک دیدار خانگی و در ورزشگاه سردار جنگل رشت رو در روی تیم استقلال ملاثانی قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک حریفش را مغلوب کرد.

چوکایی ها که حدود سه هفته گذشته برای چهارمین بار دست به تغییر در کادرفنی خود زده و فرشاد پیوس را جانشین مهدی پاشازاده کردند، همراه مربی جدید خود به دومین پیروزی متوالی خانگی دست یافتند تا این تیم همچنان روند رو به رشد خود را طی سه هفته اخیر طی کند.  

فرشاد پیوس که پیش از این نیز سابقه هدایت تیم فوتبال چوکا تالش را در کارنامه خود داشته، پس از حضور مجدد به عنوان سرمربی این تیم ، تاکنون سه مسابقه انجام داده که حاصل آن ۲ پیروزی و یک تساوی بود که می توان گفت این مربی تاکنون نتایج ارزنده ای را با چوکا کسب کرده است.

البته چوکایی ها با حضور فرشاد پیوس جان تازه ای گرفتند و در دیدار برابر استقلال ملاثانی نیز بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته و سه امتیاز شیرین این دیدار را نیز کسب کردند تا به دومین پیروزی متوالی خانگی خود دست یایند.

در نیمه اول این مسابقه، تیم فوتبال چوکا تالش نسبت به حریفش برتری محسوسی داشت و موقعیت های مناسب گلزنی زیادی به دست آورد و در نهایت موفق شد در همین نیمه، ۲ گل به ثمر برساند تا این تیم تا حدی، خیالش از پیروزی در این دیدار راحت شود.

در دقیقه ۳۴ این مسابقه، پرهام جوادی بازیکن تیم فوتبال چوکا تالش با یک ضربه سر اولین گل تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه ۴۰ نیز، علی امیری دیگر بازیکن تیم فوتبال چوکا تالش دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود چوکایی ها خاتمه یابد.

در نیمه دوم این دیدار، هر ۲ تیم فرصت های مناسب گلزنی به دست آوردند اما این تیم استقلال ملاثانی بود که یک بار موفق به گشودن دروازه تیم چوکا شد تا در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم فوتبال چوکا تالش خاتمه یابد.

گرچه تیم فوتبال چوکا تالش با برتری برابر استقلال ملاثانی در جدول رده بندی صعود نکرد اما همچنان فاصله خود را با ۲ تیم انتهای جدولی حفظ و افزایش و همچنین فاصله اش را با تیم های میانه جدول کاهش داد.

هم اینک نیز طرفداران تیم فوتبال چوکا تالش امیدوارند که روند رو به رشد این تیم با حضور فرشاد پیوس همچنان ادامه یابد و این تیم در هفت بازی باقی مانده نیز نتایج خوبی را کسب و در نهایت تیم فوتبال چوکا تالش در لیگ دسته اول ماندگار شود.

شکست شهرداری آستارا در دربی شمال کشور 

اما تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول کشور در هفته سی ام این مسابقات در یکی از دربی های شمال کشور در این لیگ در بابل رو در روی تیم رایکا قرار گرفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفش شد.

تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا که هفته گذشته و در یک بازی خانگی به پیروزی رسیده بود، در این دیدار خارج از خانه با یک گل مغلوب حریفش شد تا همچنان فاصله این تیم با تیمهای صدر جدولی افزایش یابد.

این در حالی است که تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در دور رفت این رقابت ها نتایج بسیار خوبی کسب و عنوان صدرنشینی نیم فصل اول را به خود اختصاص داده بود اما با شکست های متوالی در نیم فصل دوم، هم اینک این تیم وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارد.

تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا با شکست مقابل تیم فوتبال رایکا بابل ، همچنان در نیمه دوم جدول رده بندی قرار گرفت و شانس حضور در نیمه اول جدول رده بندی را از دست داد تا این تیم با این شکست همچنان فاصله اش با تیمهای پایین جدول کاهش یابد.

در این مسابقه ، تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا برابر رایکا بابل نیز نتوانست بازی قابل قبولی را از خود ارایه دهد و با شکست در این بازی خارج از خانه، دست خالی به بندر آستارا  بازگشت تا این تیم به فکر هفت بازی باقی مانده لیگ باشد تا با کسب نتایج مطلوب ، در نهایت جایگاه مناسبی را جدول رده بندی کسب کند.

تا پایان هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم ملوان بندرانزلی با کسب ۴۲ امتیاز در مکان یازدهم ، تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با کسب ۳۸ امتیاز در مکان دوازدهم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب ۳۲ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) ۱۸ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که تیم های ملوان بندرانزلی ، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا  نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا تیم فوتبال چوکا تالش استقلال ملاثانی ملوان بندرانزلی لیگ دسته اول جدول رده بندی فوتبال ملوان نیمه دوم خاتمه یابد تا این تیم هفته سی ام قرار گرفت رقابت ها نیمه اول مس کرمان فرصت ها بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است

نعیم حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه تیم استقلال ملاثانی میزبان سپاهان در جام حذفی است و این نگرانی وجود دارد تا این تیم نتواند همانند بازی با فجرسپاسی شیراز ورزشگاهی برای میزبانی داشته باشد، اظهار کرد: ما یک تیم مردمی از یک منطقه محرومی هستیم. با تلاش مردم این منطقه و کلاً در قالب استان خوزستان با استعداد خودمان به لیگ دسته اول رسیده‌ایم. در شهر ملاثانی ورزشگاه داریم، از لیگ دسته سوم شروع کردیم و بعد از ۸ سال به دسته اول رسیدیم. در تمام این سال‌ها ورزشگاه ما تکمیل نشده است. تیم خصوصی هستیم ولی توانایی ساخت ورزشگاه را نداریم و باشگاه‌های خصوصی در لیگ برتر داریم که از ورزشگاه دولتی استفاده می‌کنند.

توانایی آن را نداشتیم تا مشکل نور را حل کنیم

مدیرعامل استقلال ملاثانی ادامه داد: به ما اعلام شد تا زمانی که ورزشگاه ملاثانی درست می‌شود بازی‌های خود را در ورزشگاه تختی اهواز برگزار کنید. این ورزشگاه زمین چمن خوبی نداشت که آن را درست کردیم ولی مشکل نور داشت و توانایی آن را نداشتیم تا مشکل نور را حل کنیم. خدا شاهد است در پول آب معدنی بازیکنان و کادرفنی مانده‌ایم. با نداری تیم‌داری می‌کنیم. قسمتی از فوتبال کشور را نشان می‌دهیم که پول همه چیز نیست. بچه‌ها با غیرت و با شرف در خدمت تیم هستند. مقابل بهترین تیم‌های کشور ایستادند و نتیجه گرفتند. تمام هزینه تیم ما در یک فصل ۲۰ میلیارد تومان است که شامل تمامی مخارج ما از پول اعضای تیم گرفته تا سفر‌ها و رفت و آمدهای‌مان است. این پول هزینه یک بازیکن فولاد خوزستان نمی‌شود.

گفته بودیم بازی حساسی با فجرسپاسی داریم

وی افزود: اداره کل ورزش و جونان استان خوزستان گفت مشکل نور ورزشگاه تختی را حل می‌کند ولی درست نکردند. ورزشگاه غدیر اهواز مانده بود که آن را به استقلال خوزستان دادند تا ضمن حفظ و نگهداری ورزشگاه، بازی‌های خود را در لیگ برتر برگزار کنند. در دیدار‌هایی به ما ورزشگاه داده بودند و به مسئولان آن تیم گفته بودیم بازی حساسی با فجرسپاسی داریم که در سقوط و صعود تیم‌ها تأثیر دارد. وضعیت خود ما هم خوب نیست و باید برای ماندن در لیگ دسته اول بجنگیم. باید بازی جوانمردانه کنیم. بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت ما ورزشگاه غدیر را برای شما می‌گیریم و نامه خود را برای این ورزشگاه بزنید. هیئت فوتبال استان هم بر این موضوع تأکید کرد ولی یک روز قبل از بازی گفتند ورزشگاه را نمی‌دهیم.

گناه ما چیست که آماده بازی هستیم

حمیدی خاطرنشان کرد: از استانداری تا اداره کل ورزش و هیئت فوتبال ورود کردند ولی در روز بازی در‌های ورزشگاه باز نشد و تمامی ارگان‌ها و نهادها نظاره‌گر بودند، اما کاری نکردند تا درهای ورزشگاه باز شود و بازی لغو نشود. حالا گناه ما چیست که آماده بازی هستیم ولی برای‌مان کاری نمی‌کنند. چه کاری از دستمان بر می‌آید؟ در عرض یک روز می‌توانیم ورزشگاه بسازیم. ضمن اینکه مسئولان گفتند ورزشگاه غدیر را برای‌تان گرفته‌ایم. البته نفت مسجدسلیمان همکاری کرد و ورزشگاه داد، اما سازمان لیگ اجازه نداد، چون نفت و فجرسپاسی برای صعود به لیگ برتر با هم رقیب بودند. 

 باید تا پایان بمانیم

وی تصریح کرد: رئیس هیئت فوتبال استان چه می‌کند وقتی ما در استانی غنی هستیم و مشکل میزبانی تیم‌های استان حل نشده است. نباید تیمی مانع بازی تیم هم استانی خود شود. اگر اول فصل بود انصراف می‌دادیم ولی ۶ بازی تا پایان فصل مانده و باید تا پایان بمانیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استعلام مهم تراکتور منفی شد
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول