Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۸:۰۱ صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان در خیابان سعدی، ابتدای خیابان برادران قائدی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد:سه ایستگاه به همراه امکانات کامل از جمله نردبان هیدرولیکی، خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش نشانان در مدت زمان ۴ دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که در یک ساختمان دو طبقه اداری  متعلق به یکی از اتحادیه‌ها  و صنوف حادثه رخ داده است.

ملکی گفت: بخشی از طبقه همکف پارکینگ بوده و بخش انبار هم به وسعت ۱۵۰ متر بود که مواد غذایی در آن نگهداری می‌شد. یک دستگاه خودرو ۴۰۵ و سه دستگاه موتور سیکلت در آنجا بود و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند بخش زیادی شعله ور بود. آتش به سقف و موتور سیکلت‌ها سرایت کرده بود و در حال سرایت به طبقه بالایی بود.
وی افزود: حدود ۱۷ نفر در طبقه بالا گرفتار شده بودند، در ابتدا آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش نفرات را به پشت بام منتقل کردند و بعد با نردبان هیدرولیکی به پایین انتقال داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: همه افراد سالم به بیرون انتقال داده شدند و عملیات آتش نشانان به پایان رسید.
انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حادثه آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش

داوود قوی پنجه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آتش سوزی این مجتمع سه طبقه واقع در میدان امام علی (ع) شهر تالش رأس ساعت ۹:۳۰ صبح به مرکز آتش نشانی اطلاع رسانی شد که بلافاصله که ۵ دستگاه ماشین آتش نشانی به این حادثه اعزام شد.

شهردار تالش افزود: با توجه به وسعت حریق ۳ دستگاه خودرو اطفا نیز از شهرستان‌های همجواری چون اسالم، لیسار و جوکندان اعزام و نسبت به خاموش کردن آتش سوزی با آتش نشانان این شهرستان همکاری کردند.

وی با بیان اینکه آتش سوزی در طبقه سوم این ساختمان روی داده و کل طبقه و سقف را در بر گرفته بود، ادامه داد: بلافاصله نسبت به تخلیه ساختمان اقدام شد و خوشبختانه هیچ شهروندی در این حادثه آسیب ندیده است.

شهردار تالش با اشاره به اینکه در این عملیات ۴ آتش نشان به صورت جزئی مصدوم شدند، تصریح کرد: مصدومان به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شده و تحت مداوا قرار دارند.

قوی پنجه با بیان اینکه این ساختمان متعلق به اداره آموزش و پرورش شهرستان بوده است، اضافه کرد: علت آتش سوزی در دست بررسی است.

کد خبر 6079834

دیگر خبرها

  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش