Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی جمالی نژاد روز چهارشنبه در آیین افتتاح بازارچه شهروند بروجرد در پارک مادر این شهر اظهار داشت: ایجاد بازارچه شهروند که در راستای توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر که توسط شهرداری راه اندازی شده یک اقدام خوب است که می‌تواند در راستای ایجاد شهر اشتغال‌زا موثر باشد.

وی تصریح کرد: اقدامات موثر شهرداری بروجرد قابل تقدیر است و می‌تواند در راستای تداوم خدمات شهری، از آن به عنوان یک الگو بهره‌مند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: تلاش‌های انجام شده باعث شده تا شهر بروجرد از نظر زیرساخت‌های شهری از رشد چشمگیری بهره‌مند شود.

فاطمه مقصودی افزود: در حوزه معاونت شهری نیز توانسته‌ایم پروژه‌های خوبی را در این شهر برنامه‌ریزی کنیم که این پروژه‌ها زمینه‌ساز رشد و توسعه شهرستان می‌شود.

وی ضمن تقدیر از خدمات شهرداری بروجرد اضافه کرد: تلاش‌های شهردار بروجرد و نیروهای خدوم این دستگاه خدمات رسان با همراهی شورای اسلامی شهر توانسته است شهر را به یک ثبات برساند.

بازارچه شهوند بروجرد با ۳۲ غرفه با اعتباری حدود ۳۲ میلیارد تومان در پارک مادر این شهر افتتاح شده است.

به گزارش ایرنا سفر یک روزه معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به بروجرد به دعوت فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی انجام شده که با بازدید از مراکز مختلف شهری بروجرد و بررسی مسایل و مشکلات شهری همراه خواهد بود.

برچسب‌ها بروجرد بازار محصولات لرستان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سازمان شهرداري ها و دهياري ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد بازار محصولات لرستان بروجرد بازار محصولات لرستان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سازمان شهرداري ها و دهياري ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز

ایسنا/فارس معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شهری اعلام کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری شیراز، در پایان بارندگی کنارگذرهای رودخانه خشک پاکسازی و بازگشایی شده است و شهروندان می‌توانند از این مسیرها تردد کنند.

روح‌الله خوشبخت امروز، ۷ فروردین اعلام کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری شیراز، در پایان بارندگی کنارگذرهای رودخانه خشک پاکسازی و بازگشایی شده است و شهروندان می‌توانند از این مسیرها تردد کنند. 

وی با اشاره به بارش باران و نزول رحمت الهی در شیراز گفت: خدا را شاکریم که با این بارش‌ها بخشی از کم آبی امسال شیراز جبران شده است و تمام تلاش مجموعه خدمات شهری و نیروهای شهرداری شیراز این بود که شهروندان بتوانند با وجود بارش‌های فراوان ترددی امن را در سطح شهر تجربه کنند. 

خوشبخت تاکید کرد: در حال حاضر تمام مسیرهای رفت و آمد در سطح شهر شیراز باز است و تنها به دلیل حجم زیاد آب ورودی به کنارگذرها و نیاز مبرم مسیرها به لایروبی، این مسیرها همچنان مسدود بود که با تلاش مجموعه خدمات شهری کنارگذرها نیز در کمتر از ۱۲ ساعت بازگشایی شده است.  

معاون شهردار شیراز همچنین از سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری تشکر کرد که با تلاش شبانه‌روزی و مدیریت آب‌های سطحی، روز ایمنی را برای شهروندان رقم زدند و تاکید کرد: تلاش کردیم خاطره‌ای خوش از تعطیلات نوروز و بارش باران برای شهروندان عزیز باقی بماند و بحمد الهی علی‌رغم بارش فراوان و آب‌گرفتگی معابر با تلاش نیروهای خدمات شهری هیچ حادثه‌ای برای شهروندان به وجود نیامد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دفاع تمام قد خبرگزاری اصولگرا از طرح زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی شیراز به صورت دائم رصد می‌شود
  • پیوست فرهنگی بوستان‌ها تدوین شود
  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • چگونه هوای پاک را واقعی کنیم؟
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • مشارکت‌محوری و مردمی‌سازی به دنبال توزیع عادلانه ثروت در نظام سلامت است
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز
  • نقش میکروموبیلیتی در ترویج عادات پایدار حمل‌ونقل در شهرها