Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، دومین نشست شورای سیاستگذاری بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی با محوریت سیاست ها و رویکردهای هشتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی برگزار شد. در این نشست از سوی داود فتحعلی‌بیگی دبیر بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی، حمیدرضا اردلان به عنوان دبیر هشتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی معرفی و حکم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی پس از اعطای حکم دبیری حمیدرضا اردلان گفت: با توجه به این که سمینار بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی به صورت بین المللی برگزار می شود، ضرورت برگزاری ۲ نشست با حضور مدیران وزارت امور خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی باید در دستور کار قرار گیرد، تا بتوانیم بخش بین المللی را با قدرت و توان بیشتری برگزار کنیم.

همچنین در این نشست سمینارهای ادوار پیشین آسیب شناسی شد و درباره راهکارهای ارتقای سطح کیفی و اثربخشی برنامه ها بحث و گفتگو شد.

با توجه به اینکه دبیرخانه این رویداد درخواست های متعددی برای برگزاری سمینار از استان های کشور دریافت کرده است، در این نشست این درخواست ها بررسی و تصمیم گیری نهایی به جلسه آتی موکول شد.

تاکید بر بهره گیری از امکانات و ارتباطات موجود در حوزه بین الملل برای تسهیل امور اجرایی و هم افزایی برای ارتقای سطح کیفی سمینار از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

سمینار بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی، با بهره گیری حداکثری از امکانات فضای مجازی و با توجه به شرایط شیوع کرونا در گستره بین المللی برگزار خواهد شد.

فراخوان هشتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی به زودی منتشر خواهد شد.

کد خبر 5242442 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: حمیدرضا اردلان داود فتحعلی بیگی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی تئاتر ایران موسیقی ایرانی حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه فیلم سینمایی رادیو نمایش جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران انتخابات 1400 شبکه دو سیما آلبوم موسیقی هنرمندان تئاتر شبکه سه سیما ویروس کرونا تئاتر شهر بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود

نمایش «آلاء» در ادامه اجرا‌های بین‌المللی خود از سوی مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری، در هفته دوم اردیبهشت ماه در جشنواره مونودرام کارتاژ تونس به روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار، پیش از این در چهاردمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه رفته بود اینبار در هفته دوم اردیبهشت ماه با حمایت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس به روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدای خود در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از: مربی اریال یوگا: سپیده صمد پور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌برد.

در خلاصه نمایش آمده است:چیزی تا سحر نمانده، لحظه‌ی وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بینمان جاری است. من به طلوع خورشید وصالمان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودیمان می‌شود.

دیگر خبرها

  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود/ علت چیست؟
  • «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه برگزار می‌شود
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه سفر می‌کند
  • سن‌پترزبورگ روسیه مقصد بعدی دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • برگزاری جشنواره اقوام بدون دبیری کمال تبریزی
  • احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود