Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمندگان گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید می‌کنند که یازده روز جنگ بر توانمندی‌های لجستیکی و انسانی آنها تأثیری نداشته است و پس از آتش بس آنها آماده‌تر شده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نوار غزه،‌ پس از نبرد شمشیر قدس، رژیم اشغالگر اسرائیل ادعا کرد که بخش عمده‌ای از امکانات مقاومت و توانمندی‌های نظامی آن را از بین برده است، اما بازدیدی که «گردان‌های القدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی  به خبرگزاری تسنیم اجازه انجام آن را داد، خلاف این ادعا را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این افراد(رزمندگان گردان‌های القدس) می‌گویند، 11 روز جنگ بر توانمندی‌های لجستیکی و انسانی آنها تأثیری نداشته است و پس از آتش بس آنها آماده‌تر شده‌اند.ده‌ها هزار موشک، ذخایر آتشباری مقاومت طی 6 سال آماده‌سازی بوده است.

این در حالی است که شاخه‌های نظامی طی نبرد «شمشیر قدس» آنچه مازاد ذخایر تسلیحاتی می‌نامند، ‌را به خدمت گرفتند.

«ابومصعب» افسر یگان توپخانه گردان‌های القدس به خبرنگار تسنیم در غزه می‌گوید: از ابتدای جنگ، خمپاره‌اندازها و یا یگان توپخانه در عملیات شرکت داشت و تمام مناطق نظامی یا مراکز و مواضع نظامی اطراف نوار غزه منهدم شدند.همچنین یگان‌های ارسال امواج و ایجاد پارازیت اطراف غزه و سامانه گنبد آهنین آسیب دید و رادارهای آن منهدم شدند.

این فرمانده مقاومت تاکید کرد: الحمدلله، ما همیشه به صورت شبانه‌روزی آماده‌ایم، سلاح‌های ما آماده است. الحمدلله، گلوله‌ها و راکت‌های ما نیز آماده است.

وی ادامه داد: در زمینه ذخایر موشکی خسارتی متحمل نشدیم و گلوله‌های خمپاره آماده است.

اینها، نیروهای یگان زرهی هستند که در یک حرکت شبیه جشن  دور موشک‌ «کورنت» جمع شدند که این موشک حرف اول را در این جنگ زد،  همانطور که حرف آخر را زد وقتی برای گردان‌های القسام این امکان را فراهم کرد تا یکی از خودروهای زرهی حامل نظامیان(رژیم صهیونیستی) را در آخرین روز جنگ هدف قرار دهد.

«ابومحمد» از فرماندهان یگان ضد زره گردانهای القدس هم به خبرنگار تسنیم می‌گوید: به لطف خدا شیرمردان یگان ضد زره توانستند، خودروی جیپ وابسته به سرویس‌ اطلاعاتی دشمن را با استفاده از موشک هدایت شونده «کورنت» هدف قرار دهند. این یک حمله پیش‌دستانه بود که همان آغاز جنگ محاسبات دشمن را برهم زد و باعث شد، ما و رزمندگان دیگر در انتظار اهداف و تجهیزات دشمن باشیم،  اما بی فایده بود،  چون دشمن خود را از تیررس رزمندگان ما مخفی کرده بود.

وی ادامه داد: از اولین لحظه بعد از پایان نبرد، ما شروع به بازسازی تمام مناطق و آشیانه‌های تجهیزات زرهی کردیم و به لطف خدا، آمادگی‌ها بالا بود. ما منتظر فرمان‌های ورود به هر نبرد جدیدی هستیم.

در خصوص مقاومت، آنچه اتفاق افتاد، چیزی جز یک رزمایش نظامی نبود و این موضوعی است که دشمن به آن اذعان می‌کند و سؤالات بسیاری را درباره چگونگی جنگ آینده مطرح می‌کند جنگی که دشمن می‌داند، از راه می‌رسد، اما در یک جبهه نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد گردان های القدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز در دویستمین روز جنگ علیه غزه تصویری جالب منتشر کرده که در آن یکی از صفرهای عدد ۲۰۰ به نشانه عملیات های مقاومت فلسطین علیه اشغالگران در نبرد زمینی غزه به شکل مثلث معکوس درآمده است.

علامت مثلث معکوس از آغاز نبرد زمینی غزه از سوی مقاومت فلسطین برای نشان دادن محل دقیق حمله به نظامیان و ادوات جنگی صهیونیستی مورد استفاده قرار می گیرد که به تدریج شهرتی جهانی پیدا کرده و در بسیاری از شبکه های اجتماعی و رسانه ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 6086817 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • فیلم| افسر اسرائیلی هدف تک‌تیرانداز مقاومت فلسطین
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • عکس | تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ
  • تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس
  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است