Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:50:52 GMT

رئیس فدراسیون اسکی: امید زیادی به کسب مدال داریم

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۰۰۹۴

رئیس فدراسیون اسکی: امید زیادی به کسب مدال داریم

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، عباس نظریان در بازدید از اردوی آمادگی تیم ملی اسکی روی چمن بیان کرد: با توجه به در پیش بودن رویدادهایی مهم از جمله مرحله نهایی جام جهانی به میزبانی ایران کار بسیار دشواری در پیش داریم اما با توجه به توانمندی اسکی‌بازان امید کسب مدال نیز وجود دارد.

وی اظهار کرد: مربیان تیم‌ ملی ضمن ارائه گزارشی از روند آماده‌سازی اسکی‌بازان روی چمن ایران برای رویدادهای پیش‌رو، از تمرینات فشرده ملی‌پوشان برای رسیدن به سطح مطلوب آمادگی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی با قدردانی از میزبانی استان اردبیل برای تمرینات آمادگی تیم ملی اسکی روی چمن افزود: پیست اسکی فندقلو با شرایط و امکانات مطلوب میزبان خوبی برای اسکی‌بازان روی چمن بوده است.

وی اضافه کرد: استان اردبیل سرمایه‌گذاری بسیار خوبی بر روی پیست‌های اسکی صورت داده و پیست فندقلو نیز از جمله پیست‌های با زیرساخت‌های خوب به شمار می‌رود که روند توسعه آن سرعت گرفته است.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی اسکی روی چمن زیر نظر محمود غلامی، سرمربی تیم ملی مردان و ثمین داوری، سرمربی تیم‌ ملی بانوان در پیست فندوقلو از توابع استان اردبیل از روز دوشنبه، ۳۱ خردادماه آغاز شده است.

مرحله نهایی جام جهانی اسکی روی چمن به میزبانی تهران در پیست اسکی دیزین برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها اردوی تیم ملی اسکی روی چمن اردبیل فدراسیون اسکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی اسکی روی چمن اردبیل اردوی تیم ملی اسکی روی چمن اردبیل فدراسیون اسکی تیم ملی اسکی روی چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز چهارشنبه پنچم اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان ۳۸ کشور به میزبانی چین در شهر «جیاینگ یئن» آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای هلیا اسدیان نماینده کشورمان در بخش تالو و در اجرای فرم «نن‌گوئن» موفق شد با کسب امتیاز ۹.۶۲۰ ضمن قرار گرفتن در رتبه نخست به مدال طلای این فرم دست یابد و جواز حضور در جام‌جهانی را کسب کند. ورزشکارانی از سنگاپور و ازبکستان نیز در این بخش دوم و سوم شدند.

همچنین زهرا جلیلی دیگر عضو تیم ملی ایران در «گوئن‌شو» موفق شده بود با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد. در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو (۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است. در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

مدال‌های این فرم توسط مهدی علی‌نژاد، عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی به ورزشکاران اهدا شد.

کد خبر 6087281

دیگر خبرها

  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • حکم فدراسیون: تراکتور ۳برصفر برنده شد
  • حضور کوهنوردان خراسان رضوی در اردوی تیم امید هیمالیانوردی
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت