Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم ملی فوتسال گفت: وقتی یکی مثل دایی را دارید، باید دورش بچرخید.

خبرگزاری میزان - وحید شمسایی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال و فوتسال ایران به صحبت پرداخت که گزیده صحبت‌های وی را می‌خوانید:

*پدر فوتسال کاری کرد من در تیم‌ملی نباشم، الان خودش در فوتسال نیست!

*من رفیق استقلالی و پرسپولیسی زیاد دارم

*وقتی یکی مثل دایی را دارید، باید دورش بچرخیدهمه جای دنیا از ایران دایی  و فرش ایرانی را می شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بعضی‌ها باید گفت شما هم مثل دایی به ضعیف‌ها گل بزنید!

*خدا کند پرتغال در یورو اوت شود و رونالدو گل نزند. رکورد دایی هم بکشند اشکالی ندارد. رکورد دایی برای ما ابدی است.

*سالنی‌باز ترین فوتبالیستی که دیدم علی کریمی بود.

*پدرم استقلالی دو آتیشه بود و برادرم پرسپولیسی. پیوس برای من یک نابغه بود.

*به خاطر حضور در استقلال داشتم محروم می‌شدم. قلعه‌نویی سفت و سخت گفت فوتبال بازی کن. روتالد کخ داشت می رفت و به من توصیه کرد فوتبال را ادامه بدهم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: شمسایی: با سمیعی فامیلم؛ پرسپولیس پیشنهادی نداده

انتهای پیام/

برچسب ها: وحید شمسایی تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتبال ایران علی دایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فوتسال وحید شمسایی تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتبال ایران علی دایی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است اولین رقیب ایران در جام ملت‌های آسیا توانایی رقم زدن شگفتی در این دوره از رقابت‌ها را دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، درباره وضعیت تیم ملی فوتسال ایران برای شرکت در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: اردوی خودمان را 35 روز قبل از مسابقات آغاز کردیم و در این مدت، بازی‌های دوستانه‌ای مقابل ویتنام، مراکش و نیوزیلند داشتیم. حسین طیبی نتوانست به بازی‌ها برسد. با وجود از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان، تیم به‌خوبی آماده است تا به اهداف خودمان در این جام برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با تمجید از حریف فردا (پنجشنبه) ایران خاطرنشان کرد: افغانستان تیمی بااستعداد است و می‌تواند در این تورنمنت شگفتی بسازد. بازیکنان افغانستان بسیار تکنیکی هستند و تا جایی که توانستیم، آنها را آنالیز کرده‌ایم. باور داریم این مسابقه می‌تواند برای ما پُرچالش باشد.

حل مشکل دائم شرق آسیا برای تیم ملی فوتسال

همچنین محمد حیدری مربی تیم ملی افغانستان و دستیار مجید مرتضایی تصریح کرد: افغانستان در اردوهای طاقت‌فرسا بوده است و در ایران و تایلند اردو زدیم. تیم ما میانگین سنی 21 سال دارد و حالا روی پیشرفت استعدادهای جوانی که می‌خواهند توانایی خود را نشان بدهند، متمرکز شده‌ایم.

وی در مورد دیدار با قهرمان 12 دوره جام ملت‌های آسیا گفت: دیدار مقابل تیم‌های قوی مانند ایران برای ما چالشی قابل توجه است؛ به‌ویژه در مرحله گروهی. بسیاری از بازیکنان ایرانی در لیگ‌های بزرگ جهان به میدان می‌روند و همین موضوع، کارمان را دشوارتر می‌کند. افغانستان پیشرفت قابل توجهی داشته است و ما دنبال این هستیم که خودمان را به‌عنوان یک قدرت در فوتسال آسیا نشان بدهیم.

کارشناس فوتسال ژاپن: ایران در 2 پُست کمبود دارد

تیم‌های ملی ایران و افغانستان از ساعت 12:30 فردا، در چارچوب مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 و در سالن هوا مارک ایندور بانکوک به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • درخشش پسر دهه هشتادی شمسایی
  • شمسایی: افغانستان تیم با استعدادی است
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا