Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  و به نقل از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی شهید شهرامفر استان کردستان از شناسایی و انهدام تیم ضد انقلاب در کردستان خبر داد و اعلام کرد که در این عملیات ۵ نفر از مزدوران ضد انقلاب به هلاکت رسیدند.

در بیانیه قرارگاه عملیاتی شهید شهرامفر استان کردستان آمده است به استحضار ملت شریف و عزیز کردستان می‌رساند با رصد، رهگیری و اشراف دقیق اطلاعاتی در پی در گیری نیرو‌های بومی جان بر کف قرارگاه عملیاتی شهید شهرامفر استان کردستان چند روز مانده به انتخابات باگروهک ضد انقلاب در منطقه عمومی بانه و سروآباد که قصد نفوذ و خرابکاری به‌ویژه در ایام انتخابات را داشتند، سربازان ولایت در دو عملیات ویژه، با توجه به جغرافیای پیچیده منطقه که منجر به انهدام تیم‌های مذکور شد موفق شدند ۵ نفر از مزدوران ضد انقلاب را به هلاکت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین درگیری سه نفر از اشرار هم زخمی شدند و از آن‌ها مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات، تجهیزات و امکانات فنی کشف و ضبط شد.

قرارگاه شهید شهرامفر به اشرار و ضد انقلاب هشدار می‌دهد که اجازه هیچ‌گونه تعرض و جنایتی علیه مردم بومی منطقه نمی‌دهد و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تحرکی با برخورد قاطع رزمندگان مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله تروریستی هلاکت تروریست ها استان کردستان شهید شهرامفر ضد انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان

(تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی