Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضورشان پای صندوق های رای نشان دادند که دلبسته نظام و انقلاب شان هستند .

حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات و تاثیر آن در افزایش اقتدار کشور گفت: مشارکت مردم در انتخابات تایید کننده برخی از نظرسنجی ها بود،طبق نظرسنجی ها هیچ تمایل عمومی برای تغییر نظام در بین مردم وجود ندارد و درصد مشارکت نشان داد که مردم نظام شان را قبول دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم علی رغم همه مشکلاتی که دارند و درگیر مسائل معیشتی هستند اما با حضورشان پای صندوق های رای نشان دادند که دلبسته نظام و انقلاب شان هستند و معتقدند اگر راه حلی برای مشکلات وجود داشته باشد  باید در چارچوب همین انقلاب و نظام انجام شود.

 

وی ادامه داد: باید توجه داشت که وچود بیماری کرونا  تا حدودی باعث کاهش مشارکت شد و قطعا اگر کرونا نبود میزان مشارکت به 60درصد هم می رسید گرچه در حال حاضر نیز با وجود بیماری کرونا و مشکلات عدیده معیشتی که وجود دارد همین درصد مشارکت  نیز رضایت بخش است و نشان داد که مردم خواهان نظام و انقلاب هستند.

 

نماینده ابهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضورشان این پیام را به کارگزاران نظام و جهان دادند که خواهان حل مشکلات شان در چارچوب همین نظام و انقلاب هستند.

 

وی با تاکید بر ضرورت حفظ این سرمایه عظیم اجتماعی گفت: باید دولت آینده به دغدغه ها و مشکلات مردم پاسخ مناسب دهد که خوشبتانه دولت آینده این آمادگی را برای حل مشکلات دارد.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: شجاعی مشارکت مجلس نظام و انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، عصر چهارشنبه در بازدید از کارخانه تولید روغن نباتی گلناز کرمان با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی، وضع یک سری قوانین را مانع فعالیت و سرمایه گذاری می‌دانند گفت: با توجه به اینکه امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم است، دستگاه قضائی در سطح کشور و استان برنامه‌هایی را برای حمایت و تحقق شعار سال دارد و از سرمایه گذاری‌های مردم در بخش تولید حمایت خواهد کرد.

وی افزود: سیستم قضائی استان کرمان گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی دارد و تا حد امکان به رفع موانع تولید کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار خوب مردم در راستای مشارکت در تولید تصریح کرد: این موضوع آنچنان اهمیت دارد که موجب شده است تا مقام معظم رهبری از مردم درخواست کنند تا سرمایه خود را در زمینه جهش تولید و کارآفرینی به کار گیرند و در مقابل لازم است تا مسئولین زمینه مشارکت در سرمایه گذاری را تسهیل و فراهم کنند.

حجت الاسلام حمیدی افزود: با توجه به شعار سال لازم است مسؤولین و مردم در کنار یکدیگر به افزایش و جهش تولید کمک کنند و این موضوع یکی از اولویت‌های دادگستری استان کرمان در سال پیش رو خواهد بود.

کد خبر 6081292

دیگر خبرها

  • بالا بردن مشارکت مردم در حوزه‌های امور اراضی ضروری است
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی