Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@18:20:05 GMT

زمین لرزه 4 ریشتری در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۰۲۹۷

زمین لرزه 4 ریشتری در آذربایجان غربی

به گزارش همشهری آنلاین،این زمین لرزه در ساعت ۳ و ۱۳ دقیقه و ۹ ثانیه بامداد امروز در ۶ کیلومتری عمق زمین‌ و در موقعیت طول جغرافیایی ۴۴.۶۴  و عرض ۳۸.۸۸ جغرافیایی  رخ داد. 

نزدیک‌ترین شهرهابه محل وقوع زلزله ۱۱ کیلومتری زرآباد (آذربایجان غربی)،۳۰ کیلومتری سیه چشمه (آذربایجان غربی) و۳۳ کیلومتری قره ضیالدین (آذربایجان غربی) گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زمین لرزه در۱۵۲ کیلومتری ارومیه و ۱۶۸ کیلومتری تبریز روی داد.

در همین زمینه مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی از عدم  خسارت جانی در اثر این زلزله خبرداد و گفت: با گذشت بیش ازچند ساعت از وقوع زلزله تلفات جانی یا جراحتی گزارش نشده است.

امیرعباس جعفری ،با بیان اینکه بعد از اطلاع از وقوع زلزله، تیم‌های امدادرسان به محل حادثه اعزام شده و از نزدیک، محل وقوع زلزله را از نظر خسارت بررسی کردند، تصریح کرد: در بررسی کارشناسان خسارتی برای این زلزله گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سال‌های گذشته نیز در این منطقه زلزله بزرگی به وقوع پیوست که خرابی‌های زیادی به بار آورد، ادامه داد: این زلزله باعث ترس و رعب مردم منطقه شده بود و همین امر سبب شد تا بسیاری از خانواده‌ها، شب را در خارج از منزل به سر برند.

جعفری با اشاره به آمادگی مسئولان  استان، خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران آمادگی لازم برای مدیریت بحران‌های احتمالی را دارد.

کد خبر 609632

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آذربایجان غربی مدیریت بحران وقوع زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴ و ۸ دهم ریشتری در مسجد حضرت ابوالفضل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: این زمین زلزله در عمق ۷ کیلومتری بوده است وتاکنون خساراتی گزارش نشده است.
محبی افزود: این زمین لرزه در ۲۴ کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل، ۷۵ کیلومتری گلمورتی و ۲۰۶ کیلومتری زاهدان رخ داده است.

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در روداب سبزوار/زلزله خسارتی نداشت
  • اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار
  • زلزله ۵.۶ ریشتری در ترکیه / آنکارا هم لرزید
  • وقوع زلزله در سبزوار
  • زلزله ۴.۲ ریشتری «روداب» سبزوار را لرزاند
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند / دامغان هم لرزید
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند
  • زلزله ۴.۱ ریشتری سمنان را لرزاند
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان
  • زلزله ۴ و ۸ دهم ریشتری در مسجد حضرت ابوالفضل