Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نبوتی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه آموزش و پرورش شهرستان ایذه که با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش برگزار شد، بیان کرد: کنکور یک رقابت علمی است و انتظار می‌رود در این رقابت علمی که سرنوشت فرزندان ما را مشخص می‌کند، مسئولان از دل و جان برای برگزاری کنکور در نهایت آرامش، امنیت و سلامت تلاش و جهادگرانه عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه وظیفه ما فراهم کردن بهترین شرایط برای برگزاری کنکور است افزود: این دانش آموزان ۱۲ سال تلاش کردند و خانواده‌ها و معلمان نیز ساعت‌ها بلکه سال‌ها زحمت کشیدند که ثمره کارشان آن روز به بار بنشیند.

نبوتی با تأکید بر اینکه هیچ حوزه‌ای نباید مشکل سرمایشی داشته باشد یادآور شد: دستگاه‌های دولتی و دانشگاه‌ها مکلف هستند که از تمام ظرفیت و امکانات برای برگزاری کنکور سراسری استفاده کنند.

فرماندار شهرستان ایذه اضافه کرد: ادارات خدمات رسان نیز اقدامات لازم را برای ارائه خدمات در روز برگزاری آزمون انجام دهند.

وی ادامه داد: شهرستان ایذه در رقابت‌های کنکور جزو شهرستان‌های افتخارآمیز است و امید می‌رود که نتایج این زحمات امسال نیز باعث دستاوردهای علمی برای این شهرستان باشد و شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

نبوتی افزود: ناظرین بهداشت باید یک روز قبل از برگزاری آزمون از تمام حوزه‌ها بازدید کنند و بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نیز نظارت داشته باشند.

فرماندار شهرستان ایذه بیان کرد : اسامی دانش آموزان بر اساس تست PCR و فرم خود اظهاری مشکوک به کرونا از سازمان سنجش ارسال می‌شود که در همین راستا برای هر حوزه یک اتاق ایزوله در نظر گرفته شده است.

«حسین آقاملاپور» رئیس آموزش و پرورش شهرستان در این نشست نیز ایذه اظهار کرد: پنج هزار و ۲۱۱ داوطلب در این شهرستان که (سه هزار ۳۲۲ دختر و یک هزار و ۸۸۹ پسر) از روز ۹ تیرماه به مدت چهار روز در پنج گروه آموزشی علوم تجربی، علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، زبان‌های خارجی و هنر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه برای برگزاری کنکور سراسری تمامی پروتکل‌های ابلاغ شده بهداشتی به طور دقیق اجرا خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به نگرانی و حساسیت‌هایی که امسال بر اساس شیوع بیماری کرونا وجود دارد این آزمون در ۶۱ حوزه برگزار می‌شود.

وی گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان و دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان به طور حتم شرایط مطلوب بهداشتی را برای همه داوطلبان فراهم خواهیم کرد.

کد خبر 5242275

منبع: مهر

کلیدواژه: ایذه آموزش و پرورش خوزستان کنکور 1400 پروتکل های بهداشتی دانش آموزان ویروس کرونا انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا شورای شهر عکس استانها کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی نتایج شمارش آرا انتخابات شورای شهر و روستا گرگان انتخابات بوشهر ایلام رای گیری برای برگزاری کنکور شهرستان ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در گردهمایی مشترک کارشناسان سنجش و حراست، روسای حوزه‌های اجرا و تصحیح و مسئولان حفاظت آزمون‌های نهایی خرداد ماه ۱۴۰۳ گفت: تاثیر قطعی امتحانات نهایی در کنکور، مسیری برای پررنگ شدن تلاش دانش آموزان در دوران تحصیل است.

وی افزود: دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم، امتحانات نهایی دارند و این تصمیم فراهم نمودن مسیری روشن برای دانش آموزانی است که در طول دوران تحصیل خود تلاش می‌کنند و نقش موسسات کنکوری را کمرنگ خواهد کرد.

رضایی با اشاره به کسب ۶ رتبه تک رقمی توسط دانش آموزان کرمانی در کنکور سراسری ۱۴۰۲ تصریح کرد: مصوبه تاثیر قطعی امتحانات نهایی در پذیرش داوطلبان دانشگا‌ها نشان داد که دانش آموزان مناطق محروم می‌توانند به دانشگاه خوب راه یابند و نشانه آن در نفرات برتر کنکور مشخص بود که تعداد زیادی از این نفرات از مناطق محروم بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تجهیز حوزه‌های امتحانی امتحانات نهایی شهرستان‌ها و مناطق استان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان گفت: تمامی امکانات آموزش و پرورش استان و نهاد‌های دولتی در اختیار آموزش و پرورش استان در راستای برگزاری امتحانات نهایی با حداکثر دقت است.

رضایی با اشاره به تاثیر ۵۰ درصدی نمره امتحانات نهایی در کنکور سراسری گفت: تاثیر نمره امتحانات نهایی در کنکور سراسری نقش موثری در تحقق عدالت آموزشی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با سوالات تقلبی کنکور
  • اعلام اقدامات حفاظتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش بعد از کنکور ابلاغ می‌شود
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور
  • ثبت نام جاماندگان کنکور در این ۲ روز
  • آخرین فرصت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ آغاز شد