Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا البرزی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:  این تفاهم نامه  به منظور همکاری در زمینه آموزش فرهنگی و هنری منعقد شده است.

وی ادامه داد: ارتقاء اعتماد به نفس و ایجاد فعالیت های فرهنگی،  اجتماعی برای مددجویان نوجوان ، غنی سازی اوقات فراغت آنها ، شناسایی نخبگان فرهنگی، علمی،ادبی و پرورش دانش آموزان درجامعه از اهداف انعقاد  این تفاهم نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البرزی گفت: همچنین بر اساس این تفاهم نامه همکاری برای استفاده متقابل از امکانات در عرصه ها ی مختلف ، بهرگیری از توان اجرایی و محتوایی در خصوص برنامه های فرهنگی و معرفی مربیان و نیروهای فرهنگی ، همکاری در زمینه اعزام کودکان و نوجوانان مورد حمایت به اردو های یکروزه آموزشی ، برگزاری دوره های آموزشی ، همایش ها ، نمایشگاه ها  و جشنواره ها در سطح استانی ، کشوری و ملی نیز مورد توجه خواهد بود.

وی بیان داشت : بنابراین در تبادل یافته ها و تجربه های آموزشی ،پژوهشی و تربیتی وتوانمندی های فرهنگی ، تبلیغی ، ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر حوزه های مربوط به طرفین ، در راستای این تفاهم نامه انجام خواهد شد .

در استان البرز ۵۳ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گذران اوقات فراغت مددجوی کمیته امداد استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گذران اوقات فراغت مددجوی کمیته امداد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گذران اوقات فراغت مددجوی کمیته امداد استان البرز تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ جلسه‌ای با حضور دکتر فراهانی مدیر ارتباط با صنعت و معاونین تحقیقات سازمان اتکا در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده میان دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل سالن جلسات معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

تفاهم‌نامه مذکور اسفند سال ۱۴۰۲ با هدف حل مسائل، رفع نیازها و کمک به هوشمندسازی سازمان اتکا منعقد شده بود.

در ابتدای جلسه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف از قبیل پارک نوآوری و مجتمع فناوری متناسب با ماموریت و نیازمندی‌های سازمان اتکا معرفی شد.

سپس اقدامات انجام شده از زمان امضای تفاهم‌نامه همکاری در خصوص جلسات و بازدیدهای برگزار شده و نیازمندی‌ها و پیشنهادهای انجام پروژه تهیه شده مطرح شد.

در پایان دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل مجتمع فناوری استاد رضا روستا آزاد افتتاح شد.

کد خبر 6087739

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت