Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سجاد ملایری دادستان اسلام آبادغرب گفت : پیرو برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر در اسلام آبادغرب و بحث خرید و فروش آرا، تعداد ۲۰ نفر که شائبه تخلف خرید و فروش در آنان وجود داشت احضار شدند و تحقیقات برروی آنان ادامه دارد.

او گفت : این افراد فعلا با قرار موقت آزاد هستند که البته درصورت اثبات تخلفات در روند تحقیقات، کیفر خواست صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان اسلام آبادغرب افزود: اعتراضاتی نسبت به شمارش آرا صورت گرفته که در نتیجه نفر هشتم جایگزین نفر هفتم شده است که البته هنوز امکان تغییرات و شمارش مجدد آرا وجود دارد.

او افزود: در پی احضار حدود ۲۰ نفر به جرم خرید رأی توسط دستگاه‌های امنیتی و اعتراض برخی از نامزد‌های انتخابات شورای شهر اسلام‌آباد‌غرب از عصر دیروز شمارش آرای چند صندوق در دستورکار فرمانداری شهرستان اسلام‌آباد‌غرب قرار گرفت.

ملایری ادامه داد: در شمارش‌های اولیه نفر اول اعضا علی‌البدل شورای شهر جایگزین نفر هفتم اعضا اصلی شورا شد و نیز در آرای برخی از کاندیدا‌ها تغییراتی ایجاد شد.

او افزود: طبق گزارشات واصله برخی از کاندیدا‌ها خواهان ابطال انتخابات شده‌اند.

ملایری گفت: روند شمارش آرا و رسیدگی به شکایات ادامه خواهد داشت و پس از بررسی‌های لازم نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

شائبه تقلب در صندوق‌های رأی شورای شهر گیلانغرب

فرماندار گیلانغرب در پاسخ صریح به شائبه تقلب در صندوق‌های رأی شورای شهر این شهرستان، گفت: در صورت محرز شدن تخلف همه صندوق‌ها بازشماری خواهند شد.

کورش محمودیان افزود: نزدیک به ۸۰ درصد مردم شهرستان گیلان‌غرب در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کردند.

او در خصوص شائبه تقلب و بحث اعتراض برخی از کاندیدا‌های شورای اسلامی شهر گیلانغرب در خصوص بازشماری صندوق‌های شورای اسلامی این شهر، گفت: انتخابات در روز ۲۸ خرداد برگزار و شمارش آرا هم انجام و در تاریخ مقرر اعلام شد.

فرماندار گیلانغرب ادامه داد: طبق قانون کاندیدا‌های معترض به نتیجه انتخابات ۴۸ ساعت مهلت داشتند که کتبا اعتراض خود را به فرمانداری اعلام کنند.

او گفت: ۱۹ نامزد شورای اسلامی به نتیجه انتخابات معترض بودند که با پایان یافتن مهلت اعتراض، دیروز جلسه‌ای با هیأت‌های اجرایی و نظارتی برگزار شد تا به روند اعتراضات رسیدگی کنند.

محمودیان افزود: براساس قانون باید ۱۰ درصد صندوق‌ها بازشماری شود که در صورت محرز شدن تخلف همه صندوق‌ها بازشماری خواهند شد.

کارخانه فرش و گلیم لاث باباجانی اکنون ۲۰ درصد پیشرفت دارد

فرماندار شهرستان ثلاث‌باباجانی با اشاره به اینکه کارخانه فرش و گلیم این شهرستان اکنون ۲۰ درصد پیشرفت دارد، گفت: این کارخانه در صورت تکمیل و راه‌اندازی زمینه اشتغال ۸۴ نفر را فراهم می‌کند.

یدالله شکری اعتبار مورد نیاز برای این کارخانه را ۲۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در فاز اول ۱۵ میلیارد تومان از محل زلزله و ۱۰ میلیارد تومان هم از سایر منابع برای این کارخانه تخصیص یافت.

او از افزایش میزان اشتغال این کارخانه تا ۱۰۰ نفر در فاز اول خبر داد و گفت: بیکاری در ثلاث باباجانی نسبت به سایر شهرستان‌ها بیشتر است و از همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها تقاضا داریم توجه ویژه‌ای به این شهرستان مرزی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ثلاث‌باباجانی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها از سوی مقام معظم رهبری افزود: بر این اساس ۱۰۴ طرح و پروژه را از محل زلزله با اعتبار ۱۷۱ میلیارد تومان تعریف کردیم که امیدواریم با اجرای آن‌ها زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر از جوانان ثلاث باباجانی فراهم شود.

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در دالاهو

مدیر شبکه بهداشت و درمان دالاهو، از آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: افرادی که فراخوانده می‌شوند حتما نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

برضا رضایی گفت: شهرستان به لحاظ رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت زرد قرار دارد.

او از آغاز مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در شهرستان دالاهو خبر داد و افزود: تعدادی واکسن از دیروز توسط معاونت بهداشتی استان برای تزریق نوبت دوم در اختیار شهرستان قرار گرفته که تزریق در مراکز جامع سلامت و مراکز تجمیعی هستند در شهرستان دالاهو در حال انجام است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دالاهو ادامه داد: در مرحله دوم واکسیناسیون افرادی که در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در جمعیت شهری بالای ۷۰ سال و جمعیت روستایی بالای۶۰ سال نوبت اول واکسن دریافت کرده‌اند در این مرحله نوبت دوم برای آن‌ها تلیقح می‌شود.

او افزود: مردم شهرستان براساس برنامه زمان‌بندی وزارت بهداشت و طبق رده‌های سنی اعلام شده می‌توانند؛ جهت واکسیناسیون به مکان‌های اعلام شده مراجعه کنند.

رضایی گفت: افرادی که طبق اولویت‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا نسبت به انجام واکسیناسیون فراخوانده می‌شوند حتما نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند تا بزودی شاهد ریشه‌کنی ویروس کرونا در سطح جامعه و بازگشت به شرایط عادی باشیم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی داوطلبان انتخابات مرحله دوم واکسیناسیون میلیارد تومان ثلاث باباجانی شورای اسلامی کاندیدا ها شورای شهر شمارش آرا صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است

سید مجید پوراحمدی رئیس صندوق اعتباری هنر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره برنامه های صندوق برای حمایت از قشر فرهنگ و هنر در سال جاری گفت: توسعه کسب و کارهای فرهنگی یکی از دستورهای وزیر فرهنگ و ارشاد خطاب به صندوق اعتباری هنر است. البته از ابتدای دولت سیزدهم برنامه ریزی های متعددی برای تقویت و توسعه فرهنگ و هنر در کشور انجام شده است.
وی افزود: عموما موسسه و مجموعه های مختلف فرهنگی نقش کلیدی در تولید و نمایش آثار هنرمندان دارند از این رو صندوق اعتباری هنر هم با این موسسه و مراکز فرهنگی گفتگو و تعامل دارد تا بتواند از فعالیت هنرمندان حمایت کند.
رئیس صندوق اعتباری هنر با اشاره به پروژه قاب هنر، بیان کرد: هدف پروژه خرید اثر از هنرمندان به ویژه خوشنویسان است. در پروژه قاب هنر، صندوق اعتباری هنر آثار هنرمندان میانه و همچنین پیشکسوت را خریداری و به موسسات و شرکت های مختلف هدیه می دهد.
وی یادآور شد: صندوق اعتباری هنر برای برگزاری و خرید اثر قرآنی در نمایشگاه روایت باران نیز اقدام کرده است. 

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران